The news is by your side.

Advertisement

جو جیسی بات کرے گا، اسے ویسا جواب ملے گا، سعد رفیق

لاہور : وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے کہا ہے کہ سیاستدان حدود میں رہ کر سیاست کریں، جو جس لہجے میں بات کرے گا، اسے وہی جواب ملے گا، عدلیہ کی آزادی میں ہمارا لہو شامل ہے، اسکی توہین کا تصور بھی نہیں کرسکتے۔

تفصیلات کے مطابق رائے ونڈ ماڈل ریلوے اسٹیشن کے سنگ بنیاد کے موقع پر گفتگو کرتے ہوئے وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق کا کہنا تھا کہ سیاسی مخالفین جان لیں، حکومت کام کر رہی ہے اور وہ صرف تنقید، سیاستدان حدود میں رہ کر سیاست کریں، جو جس لہجے میں باتے کرے گا، اسے وہی جواب ملے گا۔

انہوں نے کہا کہ بلاول بھٹو جب بھی پنجاب آتے ہیں، وہ ہمارا فائدہ کر جاتے ہیں، ملک گیر جماعت پیپلز پارٹی تین صوبوں سے فارغ ہو کر سندھ تک محدود ہو گئی ہے۔

وفاقی وزیر ریلوے نے کہا کہ نوازشریف کے خلاف تمام سازشیں ناکام ہوگئیں، اب ملک میں ووٹ کے ذریعے ہی تبدیلی آئے گی، جو سیاسی جماعت عوام کی خدمت نہیں کرے گی، عوام اس کو مسترد کر دیں گے، عدلیہ کی آزادی میں ان کا لہو شامل ہے، وہ اسکی توہین کا تصور بھی نہیں کرسکتے۔

انہوں نے مزید کہا کہ ریلوے کی حالت بہتر بنانے کے لیے پندرہ سال کا عرصہ درکار ہے، وزیراعطم نے ٹرین حادثات میں ہلاک افراد کے لواحقین کے لیے امدد میں اضافہ کر دیا ہے، ریلوے سے کسی بھی ملازم کو نوکری سے نہیں نکالا جائے گا۔

سعد رفیق نے کہا کہ تین سال کے دوران ریلوے نے کوئی بیل آؤٹ پیکج نہیں مانگا، سی پیک کے تناظر میں گوادر پر ریلوے اسٹیشن بنانے کے لیے جگہ خرید لی ہے، جلد پٹری کے لیے بھی اراضی حاصل کریں گے، پھاٹک ریلوے کراسنگ پر پھاٹک لگا رہے ہیں ، اس سلسلے میں شہبازشریف اور مراد علی شاہ نے تعاون کیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں