The news is by your side.

Advertisement

بلے کودودھ کی رکھوالی دینے پر مثبت پیغام نہیں گیا، وزیر ریلوے شیخ رشید

خواجہ سعد رفیق بڑے باپ کا چھوٹا بیٹا ہے

لاہور : وزیر ریلوے شیخ رشید نے شہبازشریف کوپبلک اکاؤنٹس کمیٹی کاچیئرمین بنانے پرتنقید کرتے ہوئے کہا بلے کودودھ کی رکھوالی دینےپرمثبت پیغام نہیں گیا،شہباز شریف دیانتدارہیں توپھرن لیگ میں کوئی بےایمان نہیں ہے، خواجہ سعد رفیق بڑے باپ کا چھوٹا بیٹا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ریلوے ہیڈ کوارٹرز لاہور میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے وزیر ریلوے شیخ رشید نے کہا خواہش ہے اس سال ایک وی وی آئی پی ٹرین چلا دیں، غریبوں کےلیے 3 ٹرینیں چلا رہے ہیں، لاہور کےکرائے میں لوگوں کوکراچی لےجا رہے ہیں۔

وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ اپنے پٹرول پمپ بنا کر ایک ارب بچانے کی کوشش کریں گے، رحمان بابا ایکسپریس 23 دسمبر کو پشاور سے کراچی کیلئے روانہ ہو گی، دس پندرہ دن میں ٹریکر کی سہولت دستیاب ہوگی، ٹریکر آنے کے بعد لوگ ٹرین کو ٹریک کر سکیں گے۔

خواجہ سعد رفیق بڑے باپ کا چھوٹا بیٹا ہے، وہ پیسوں کی خاطر ٹیں ٹیں کر رہا ہے

شیخ رشید

شیخ رشید نے کہا بغیر ٹکٹ سفرکرنےوالوں کا محاسبہ کریں گے، کنٹرول ہیڈروم کو جدید بنانے کی کوشش کریں گے ، فوگ میں ایمرجنسی سے نمٹنے کے لیے لوگ موجودہوں گے،  بہت سارے ہوٹلوں نے ٹرین چلانے کےلیے رابطہ کیا ہے، ٹرین میں کھانے اور صفائی کا خیال رکھنے کا کہا ہے، ریلوے ٹریک کی صورتحال بہت خراب ہے، ہمارے پاس جو لوگ کنٹریکٹ پر ہیں ان کو ترجیح دیں گے۔

وفاقی وزیر کا شہبازشریف کوپبلک اکاؤنٹس کمیٹی کاچیئرمین بنانے پرتنقید کرتے ہوئے کہنا تھا کہ بلے کی دودھ کی رکھوالی دینے سے اچھا پیغام نہیں گیا،  عوام بے ایمانوں کا احتساب چاہتے ہیں، شہباز شریف اگر دیانتدار ہیں تون لیگ میں کوئی بے ایمان نہیں۔

انھوں نے مزید کہا میرے 3 سال تک کسی نے پروڈکشن آرڈر نہیں کیا، 7 سال کلاشنکوف کیس میں قید میں رہا، کی ماں کی لاش گھر پڑی تھی تو گرفتار کر لیا گیا، یہاں چوروں ڈاکوؤں کو ایسے پیش کررہے ہیں جیسے ان سے ناانصافی ہوئی۔

سعد رفیق کے حوالے سے شیخ رشید کا کہنا تھا کہ خواجہ سعد رفیق بڑے باپ کا چھوٹا بیٹا ہے، وہ پیسوں کی خاطر ٹیں ٹیں کر رہا ہے۔

مریم اور کلثوم نواز کے بارے کبھی کوئی بات نہیں کی لیکن بلاول تو اپنا جانی ہے

شیخ رشید

وزیر ریلوے نے کہا سپریم کورٹ کے ڈبل نیشنلٹی کے فیصلے پر تبصرہ نہیں کروں گا، بیس فریٹ ٹرینیں چلانے پر صحافیوں کو کھانا کھلاؤں گا، وزیر اطلاعات بھی میرا بھائی ہے اور وہ بہترین کام کر رہا ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ سندھ کی قیادت کے ملازمین کے نام پر چار چار گھر نکل رہے ہیں، ان کے جلسے جلوسوں پر کچھ نہیں ہو گا، مریم اور کلثوم نواز کے بارے کبھی کوئی بات نہیں کی لیکن بلاول تو اپنا جانی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں