site
stats
پاکستان

کراچی، موسلا دھار بارش، 3 افراد جاں بحق، 2 زخمی، بجلی غائب

کراچی : کراچی کے مختلف علاقوں میں بارش نے موسم ایک بار پھر خوشگوار بنا دیا ہے تاہم انتظامیہ کی بد انتظامی کے باعث باران رحمت زحمت میں تبدیل ہوگئی جس کے باعث 3 افراد اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے۔

تفصیلات کے مطابق شہر قائد میں موسم نے ایک بار پھر کروٹ بدلی اور شدید گرمی اور حبس کے بعد رم جھم نے موسم سہانا بنا دیا
صدر ،کلفٹن ،گلشن حدید، ملیر، گلشن اقبال، ایئرپورٹ، شارع قائدین، اور دیگر علاقوں میں تیز بارش نے لوگوں کے چہروں پر خوشیاں بکھیر دیں۔

بارش کا دوسرا سلسلہ مغرب کے بعد دوبارہ شروع ہوا جس میں تیز ہواؤں، بجلی چمکنے کی گھن گھرج کے ساتھ مسلسل اور موسلا دھار بارش کا سلسلہ جاری رہا اور ضلع وسطی، جوہر، گلشن اور یونیورسٹی روڈ پر تیز ترین بارشیں ہوئیں جس کے باعث سڑکوں پر پھسلن ہو گئی، جب کہ پانی بھی جمع ہوگیا، جس کے باعث گاڑیوں کو آمد و رفت میں دشواری کا سامنا رہا۔

بجلی کی تاریں گرنے سے کرنٹ لگنے کی وجہ سے تین افراد جان کی بازی ہار گئے جن میں دو افراد گارڈن ایسٹ میں موٹر سائیکل پر جارہے تھے کہ بجلی کے تار کی زد میں آگئے جب کہ مختلگ حادثوں میں دو افراد شدید زخم ہوگئے اور پورا شہر تاریکی میں ڈوب گیا ہے۔

دوسری جانب محکمہ موسمیات نے آئندہ چوبیس گھنٹوں کےدوران موم گرم اور مرطوب رہنے کی پیشگوئی کی ہے جبکہ مالاکنڈ ہزارہ، پشاور، کوہاٹ، راولپنڈی، گوجرانوالہ، لاہور ڈویژن، اسلام آباد، فاٹا، زیریں سندھ، کشمیر اور گلگت بلتستان میں چند مقامات پر تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top