The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں بادل آگئے : تین دن تک بارشوں کی پیش گوئی

کراچی : شہر قائد میں مون سون کا ایک اور اسپیل آگیا، کراچی میں مون سون بارشیں برسانے والا سسٹم داخل ہو گیا ہے جس کے بعد شہر میں بارشوں کا قوی امکان ہے

اس حوالے سے محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ کراچی میں مون سون کا نیا سسٹم آنے کے بعد آئندہ 3 روز کے دوران ہلکی اور تیز بارشوں کا امکان ہے۔

کراچی میں صبح کے وقت مطلع ابرآلود اور درجہ حرارت 28ڈگری ریکارڈ کیا گیا جبکہ آج زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 33 ڈگری تک جانے کا امکان ہے۔

موسم کا حال بتانے والوں کا کہنا ہے کہ ہوا میں نمی کا تناسب 78 فیصد ریکارڈ کیا گیا اور آج دن میں کسی بھی وقت بونداباندی ہوسکتی ہے۔

اس کے علاوہ آج ملک کےمختلف حصوں میں گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے، اسلام آباد میں مطلع ابرآلود رہے گا، مختلف مقامات پر بارش ہوسکتی ہے۔

پنجاب کے شہروں، لاہور سیالکوٹ، نارو وال، ملتان اور ڈیرہ غازی خان میں بارش کا امکان ہے، سندھ کے شہروں جیکب آباد، سکھر، حیدرآباد، مٹھی اورسانگھڑ میں بھی چند مقامات پربارش کی توقع ہے۔

محکمہ موسمیات کی جانب سے کوئٹہ،خضدار اور زیارت میں بارش کی پیشگوئی کی گئی ہے۔ پشاور، مانسہرہ، مردان، چارسدہ میں موسلادھار بارش کا امکان ہے۔

اس کے علاوہ گلگت بلتستان میں تیز ہواؤٔں اور گرج چمک کے ساتھ بارش کی توقع ہے جبکہ کشمیر میں چند مقامات پر موسلادھار بارش ہوسکتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں