The news is by your side.

Advertisement

کراچی سمیت سندھ میں آج سے تیز بارشوں کا امکان

کراچی : شہر قائد میں آج سے جمعرات تک تیز ہواؤں کے ساتھ بارش کا امکان ہے، جس کے باعث کراچی سمیت سندھ بھر میں سیلابی صورتحال پیدا ہوسکتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں مون سون بارش کے چھٹے اسپیل کا دورانیہ بڑھ گیا، محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ آج سے جمعرات تک تیز ہواؤں کے ساتھ موسلا دھار بارشوں کا امکان ہے۔

موسم کا حال بتانے والے کہتے ہیں کہ کراچی میں25 اگست کو گرج چمک کےساتھ طوفانی بارش ہوسکتی ہے، کراچی سمیت سندھ میں150ملی میٹر بارش ریکارڈ کیے جانے کا امکان ہے، شہرسمیت سندھ بھر میں اربن فلڈنگ کا خدشہ ہے، صبح کے وقت شہر کراچی کا درجہ حرارت 30ڈگری سینٹی گریڈریکارڈ کیا گیا جبکہ ہوا میں نمی کا تناسب52 فیصد تھا۔

ذرائع کے مطابق کراچی میں گزشتہ دنوں ہونے والی بارش سے سرجانی ٹاؤن سب سے زیادہ متاثر ہوا، سرجانی کےعلاقے یوسف گوٹھ میں 48گھنٹے بعد بھی نکاسی نہ ہوسکی، علاقہ مکینوں پر آج سے جمعرات تک مزید بارش کی پیشگوئی بجلی بن کر گری۔

علاقہ مکینوں کا کہنا ہے کہ ضلعی انتظامیہ کی جانب سے کوئی حفاظتی انتظامات نہیں کیے گئے، گھروں میں پانی داخل ہونے سے پہلےہی کافی نقصان ہو چکاہے، ضلعی انتظامیہ ممکنہ بارش سے قبل حفاظتی انتظامات کرے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق ڈائریکٹر محکمہ موسمیات نے کہا ہے کہ کراچی میں بارش کا چھٹا اسپیل طویل ہو گیا ہے، سندھ اور راجستھان میں بارشوں کے نظام اور بحیرہ عرب میں نمی کی وجہ سے طوفانی بارشوں کا امکان ہے۔

موسمیات کی پیش گوئی کے مطابق کراچی میں 25 اگست کو گرج چمک کے ساتھ طوفانی بارش ہو سکتی ہے، اور شہر سمیت سندھ میں اربن فلڈنگ کا خدشہ ہے، ڈائریکٹر موسمیات کا کہنا ہے کہ کراچی سمیت سندھ میں 150 ملی میٹر سے زائد بارش کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق مشرقی سندھ میں ایک ہوا کا کم دباؤ پہلے سے موجود ہے جو گزشتہ دنوں کراچی سمیت اندرون سندھ کے مختلف اضلاع میں بارشوں کا سبب بنا جب کہ ہوا کا دوسرا کم دباؤ جو بھارت راجستھان پر موجود تھا وہ بھی سندھ میں داخل ہوچکا ہے۔

ہوا کے دونوں کم دباؤ کے میلاپ سے مون سون کا سسٹم طاقتور ہوگا جس کی وجہ سے آج سے 28 اگست تک ابتدا میں تیز جب کہ بعد ازاں معتدل بارشیں ہونے کا امکان ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں