site
stats
سندھ

کراچی میں بارش، موسم خوشگوار، بجلی غائب

کراچی : شہر قائد کے بیشترعلاقوں میں کہیں تیز اور کہیں ہلکی بارش نے موسم کوخوشگوار بنادیا۔ بارش کے باعث درجنوں فیڈر ٹرپ ہوگئے، شہر کے بیشتر علاقوں میں اندھیرا چھا گیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں باران رحمت کے باعث شہریوں کےچہرے کھل اٹھے، محکمہ موسمیات کی پیشگوئی درست ثابت ہوئی۔

شہر قائد  کے مختلف علاقوں میں بادل گرجے، بجلی چمکی ،برکھا برسی گلشن حدید، گڈاپ، کاٹھوڑ، رزاق آباد، گھگھرپھاٹک، نارتھ کراچی، نارتھ ناظم آباد،ایف بی ایریا، لیاقت آباد، گلشن اقبال اورسرجانی ٹاؤن سمیت دیگر علاقوں میں کہیں تیز اور کہیں ہلکی بارش ہوئی۔

بارش شروع ہوتے ہی کےالیکٹرک کی نااہلی بھی سامنے آگئی ، شہر کے ایک سونو فیڈرز ٹرپ کرگئے، جس کی وجہ سے ملیر، شاہ فیصل کالونی، اورنگی ٹاؤن، کورنگی، لیاقت آباد، ڈیفنس، بلدیہ، نیوکراچی، سرجانی ٹاؤن، خدا کی بستی، دہلی کالونی اور دیگر علاقے بارش ہوتے ہی اندھیرے میں ڈوب گئے، شہر کے بیشتر سڑکوں پر بدترین ٹریفک جام ہوگیا۔


مزید پڑھیں: بارش: دو دن میں نکاسی آب کا کام نہ ہوسکا، جگہ جگہ کیچڑ


یاد رہے کہ کراچی میں بلدیاتی اداروں کی غفلت اورلاپرواہی کے باعث گزشتہ دنوں ہونے والی بارش کو کئی دن گزرنے کے باوجود شہر کی اہم شاہراہوں سے پانی کی نکاسی کا کام نہیں کیا جاسکا، قیوم آباد سمیت دیگر علاقے جھیل کا منظر پیش کررہے ہیں۔


مزید پڑھیں: ترقیاتی کام نامکمل، بارشیں شہریوں کے لیے دردِ سر بن گئیں


 شہری انتظامیہ کی نااہلی اورغفلت کے باعث باران رحمت شہریوں کیلئے اذیت بن گئی، شہر کے بیشتر مقامات پر سیوریج کی لائنیں تباہ حالی کا شکار ہیں۔ بارش کے پہلے قطرے کے ساتھ ہی گٹر اور نالے ابل پڑے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top