کراچی میں موسم گرما کی پہلی بارش، شہری خوشی سے جھوم اٹھے -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں موسم گرما کی پہلی بارش، شہری خوشی سے جھوم اٹھے

کراچی: مختلف علاقوں میں موسم گرما کی پہلی بارش سے جل تھل ایک ہوگیا، شہری خوشی سے جھوم اٹھے، چھتوں،گلیوں اور سڑکوں پر لوگ بارش کے پانی سے لطف اندوز ہونے لگے۔

تفصیلات کے مطابق طویل انتظار کے بعد بالآخر بارش ہو ہی گئی، موسم گرما کی یہ افطار کے وقت کے آس پاس ہونے والی پہلی بارش زور دار قسم کی تھی جس سے کراچی کے شہری خوشی سے جھوم اٹھے اور سڑکوں ،گلیوں میں نوجوان نہاتے ہوئے اور بچے ایک دوسرے پر پانی اچھالتے ہوئے نظر آئے جب کہ خواتین بھی گھروں کی چھتوں پر نہانے پہنچ گئیں۔

5

شہر قائد کے علاقے سائٹ ایریا، گلستان جوہر، ملیر، ناظم آباد ، سُپر ہائی وے کے علاقوں میں تیز بارش کا سلسلہ جاری ہے، جبکہ بارش کی ابتداء ہوتے ہی کے الیکٹرک کے 220 فیڈر ٹرپ ہونے کے باعث مختلف علاقوں میں بجلی منقطع ہوگئی ہے۔

3

گلشن اقبال، حسن اسکوائر، نیو کراچی، لانڈھی، کورنگی، ملیر، سوسائٹی، ڈیفنس، لیاقت آباد، گلشن اقبال سمیت دیگر علاقوں میں بھی بارش کا سلسلہ شروع ہوگیا ہے، بارش شروع ہوتے ہی عوام کے چہرے خوشی سے کھل اٹھے اور بڑی تعداد میں عوام سڑکوں پر آگئے۔


Rain in different parts of Karachi, weather… by arynews

واضح رہے محکمہ موسمیات کی جانب سے پیش گوئی کی گئی تھی گزشتہ ہفتے سے ملک بھر میں پری مون سون بارشوں کا سلسلہ شروع ہوجائے گا، جس کے بعد ملک کے مختلف علاقوں میں بارش ریکارڈ کی گئی تھی، کراچی میں بارش نہ ہونے کے سبب گرمی کا زور بڑھ گیا تھا اور شہریوں کی جانب سے باران رحمت کے لئے مسلسل دعائیں کی جارہی تھیں۔

قبل ازیں اندرون سندھ کے مختلف علاقوں میں موسلادھار بارش کا سلسلہ بھی وقفے وقفے سے جاری ہے۔

2

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں