site
stats
پاکستان

پنجاب اور خیبر پختونخواہ میں بارشیں اور آندھی، 7 افراد ہلاک

اسلام آباد :پنجاب اور خیبر پختونخواہ کے کئی شہروں میں بارش اور طوفان کے باعث 4 ہلاک اور متعدد زخمی ہو گئے ہیں،جب کہ پشاور، اسلام آباد اور راولپنڈی کے لیے کئی پروازوں کا رخ دوسرے شہروں کی جانب موڑ دیا گیا۔

ذرائع کے مطابق گرج چمک کے ساتھ بارش اور آندھی کے باعث پنجاب اور خیبر پختونخواہ کے شہروں میں زندگی مفلوج ہو گئی،ٹریفک معطل ہے، جب کہ موسم کی صورت حال کے باعث پروازوں کا رخ پشاور، اسلام آباد اور راولپنڈی سے دوسرے شہروں کی جانب موڑ دیا گیا ہے، اب تک گھروں کی چھتیں، سائن بورڈز اور درختوں کے گرنے سے دونوں صوبوں میں خواتین اور بچوں سمیت5 افراد ہلاک اور درجنوں زخمی ہو گئے ہیں۔

6

12

تفصیلات کے مطابق دارلخلافہ اسلام آباد میں بارش اور طوفانی جھکڑ چلنے سے سائن بورڈ اور درخت گرگئے جس کے نتیجے میں 10افراد زخمی ہو گئے،زخمی ہونے والوں کو فوری طبی امداد کے لیے پمز ہسپتال منتقل کر دیا گیا،جہاں ایک بچی کی ہلاکت کی تصدیق کر دی گئی ہے۔


گفتگو کا اختتام ہوا

اسی طرح جڑواں شہرراولپنڈی میں بارش اور آندھی چلنے سے کئی گھروں کی چھتیں گر گئی،شہر بھر میں بارش و آندھی سے 17 افراد زخمی ہو گئے ہیں، جب کہ سڑک پر سائن بورڈ اور درختوں کے گرنے سے ٹریفک معطل ہو گئی اور گاڑیوں کا تانتا بندھ گیا ہے۔

1

آندھی کے باعث راولپنڈی میٹرو بس کے اسٹیشن کے شیشے ٹوٹ گئے اورمری روڈ پر میٹرو اسٹیشن کو بھی نقصان پہنچا،جس کے بعد میٹرو بس سروس معطل کر دی گئی ہے۔

2

آندھی اور بارش کے باعث میٹرو بس کےمسافر بس میں پھنس گئے ہیں، میٹرو بس کی انتظامیہ کا کہنا ہے کی بارش روکنے کے بعد سروس بحال کی جائے گی۔

دوسری جانب خیبر پختونخواہ کے علاقے اٹک اور نوشہرہ میں بارش اور آندھی نے شہری زندگی مفلوج کر دی ہے، چھتیں گرنے کے باعث دونوں شہروں میں زخمی ہونے والوں کی تعداد 21 تک جا پہنچی ہے،جب کہ نوشہرہ میں ایک شخص کے ہلاک ہونے کی بھی اطلاع ہے۔

5

جب کہ پشاور کے علاقے میں کوہاٹ روڈ کے علاقے میں بارش اور آندھی سے گھر کی دیوار گرنے سے 6 ماہ کا بچہ اور اس کی والدہ سمیت تین افراد ہلاک ہو گئے ہیں جب کہ ایک شخص شدید زخمی ہے،جب کی پشاور کے ہی علاقہ موسی زئی کے ایک گھر کی چھت گرنے سے چار افراد کی شدید زخمی ہو نے کی اطلاعات ہیں۔

3

محکمہ موسمیات ڈائریکٹر جنرل ڈاکٹ غلام رسول کے مطابق آندھی کا آغاز چترال سے ہوا،جو دیر، سوات، پشاور، مردان،چارسدہ سے ہوتے ہوئے اسلام آبد میں داخل ہوئی،محکمہ موسمیات کے مطابق راولپنڈی میں طوفان کی رفتار 148کلو میٹر فی گھنٹہ جب کہ اسلام آباد میں 110 کلو میٹر فی گھنٹہ تھی،اور آئندہ چند گھنٹوں میں طوفان کی شدت میں کمی آجائے گی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top