The news is by your side.

Advertisement

سیکیورٹی کونسل کا فوری مسئلہ کشمیر پر نوٹس لینا حکومت کی کامیابی ہے، راجہ بشارت

لاہور: وزیر قانون پنجاب راجہ بشارت نے کہا ہے کہ اہل وطن یوم سیاہ منا کر کشمیریوں سے بھر پور اظہار یکجہتی کریں۔

تفصیلات کے مطابق وزیرقانون پنجاب راجہ بشارت کا کہنا ہے کہ وزیراعظم عمران خان کا بھارتی یوم آزادی پر یوم سیاہ منانے کا فیصلہ قابل تحسین ہے۔ انہوں نے کہا کہ اہل وطن یوم سیاہ منا کر کشمیریوں سے بھر پور اظہار یکجہتی کریں۔

صوبائی وزیرقانون نے مزید کہا کہ سیکیورٹی کونسل کا فوری مسئلہ کشمیر پر نوٹس لینا پاکستان تحریک انصاف کی حکومت کی کامیابی ہے۔

مودی حکومت کی جانب سے مقبوضہ کشمیر کی خصوصی حیثیت ختم کرنے اور وادی میں قابض فوج کے مظالم کے خلاف آج 15 اگست کو بھارت کا یوم آزادی سرکاری سطح پر یوم سیاہ کے طور منایا جا رہا ہے۔

کیا دنیا مقبوضہ کشمیر میں نسل کشی خاموشی سے دیکھتی رہے گی، عمران خان

اس سے قبل وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ مودی پہلے گجرات میں مسلمانوں کی نسل کشی کرچکا ہے، کیا دنیا مقبوضہ کشمیر میں نسل کشی خاموشی سے دیکھتی رہے گی۔

واضح رہے کہ بھارتی حکومت کی جانب سے آرٹیکل 370 اے ختم کرنے کے بعد مقبوضہ کشمیر میں گیارویں روز بھی کرفیو جاری ہے، مقبوضہ وادی کا بیرونی دنیا سے رابطہ بدستور منقطع ہے۔

مقبوضہ کشمیر میں موبائل فون، انٹرنیٹ سروس بند اور ٹی وی نشریات معطل ہیں۔ مقبوضہ وادی میں کھانے پینے کی اشیا اور دواؤں کی قلت ہے، جامع مسجد کے اطراف رکاوٹیں لگائی گئی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں