The news is by your side.

Advertisement

حالیہ ڈرون حملہ حدود کی خلاف ورزی اور تقدس کی پامالی ہے، راجا پرویز اشرف

کراچی: سابق وزیراعظم راجا پرویز اشرف نے کہا ہے کہ پاناما کے معاملے میں پیپلزپارٹی اگرمفاہمت کرے گی یا منافقت وہ کسی سے چھپ کرنہیں کرے گی سب کے سامنے ہوگا، پاناما کے معاملے متحدہ اپوزیشن نہیں چاہتی کہ نواز شریف استعفیٰ دیں۔

کراچی میں کنزیومر چوائس ایوارڈ کی تقریب کے موقع پرمیڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے راجا پرویز اشرف کاکہنا تھا کہ حالیہ ڈرون حملہ حدود کی خلاف ورزی اور تقدس کی پامالی ہے حکومت کو اس حوالے سے سخت موقف اختیارکرنا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ وزیراعظم کو پاناما کے معاملے میں اپنی پوزیشن عوام کے سامنے واضح کرنا ہوگی،دبئی میں اہم سیاسی لیڈران موجود ہیں تاہم ملاقات کے حوالے سے کوئی امکان نہیں، انہوں نے کہاکہ آرمی چیف کی مدت ملازمت میں توسیع کے حولے سے حکومت کو فیصلہ کرنا ہے مگر یہ قبل از وقت بات ہے ، ابھی آرمی چیف نے ملازمت میں توسیع نہیں مانگی ہے ،پاکستان کو دہشت گردی کاسامنا ہے اسے روکنا ہے۔

راجا پرویز اشرف کاکہنا تھا کہ صارف کے حقوق کیلئے وزیراعلیٰ ہاؤس میں سیل بنایا جائے ،صارف کے نمائندی تنظیم مصنوعات میں شامل اجزاء کی سائڈ افکیٹ پر بھری ریسرچ کریں، اورکنزیومر کورٹس کا بھی کام جلد مکمل کیا جائے ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں