The news is by your side.

Advertisement

راجھستان کے رہائشی کو اسامہ بن لادن نام رکھنا مہنگا پڑگیا

نئی دہلی : بھارت میں اسامہ بن لادن بننے کی کوشش میں صدام کو بھارتی پولیس گرفتار کرلیا، پولیس نے مقدمہ درج کر کے تحقیقات شروع کردی ہے۔

بھارتی ریاست راجھستان کے رہائشی پینتیس سالہ صدام نے ایسی حرکت کی کہ پولیس بھی چکرا گئیں، 35سالہ صدام حسین نے اپنا نام شناختی ڈیٹا بیس میں اسامہ بن لادن کے نام درج کروایا، جس پر اسے گرفتار کر لیا گیا، ملزم کے خلاف سنجے الودیا نامی شخص کی درخواست پر ایف آئی آر درج کرلی گئی ہے۔

بھارتی پولیس کےمطابق صدام نے شناخت بدلنے کے لئے فارم بھرا جس میں تصویر بھی اسامہ بن لادن کی لگائی اور رہائشی پتا بھی ایبٹ آباد پاکستان کا لکھا، پولیس کے مطابق فارم پر دستخط اور فنگر پرنٹ نہ ہونے سے جعلی اسامہ بن لادن پکڑا گیا۔

صدام حسین نامی شخص کا کہنا تھا کہ منفرد شناخت کیلئے اسامہ بن لادن کا نام اپنانا چاہتا تھا۔ اس کے دادا نے سابق عراقی صدر صدام سے متاثر ہو کر اس کا نام رکھا، جس کے بعد اسے ہمیشہ تنقید کا سامنا کرنا پڑا۔

صدام حسین کا کہنا تھا کہ اسے اسکول میں بھی اس کے الگ نام کی وجہ سے چڑایا جاتا رہا اور جب کہ تعلیم حاصل کرنے کے بعد اس نے نوکری کے حصول کیلئے درخواست دی تو مشکلات اڑے آئیں، میرے سارے دوست اپنے اپنے ملازمتوں میں مصروف ہیں اور میں اچھے گریڈ لینے کے باوجود صرف نام کی وجہ سے نوکری نہیں کر پا رہا۔

یاد رہے صدام حسین نامی شخص نے اس سے قبل ایک انٹر ویو میں اپنے نام سے بیزاری ظاہر کرتے ہوئے اسے بدلنے کی درخواست دی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں