The news is by your side.

Advertisement

مصطفیٰ کمال کا اپریل کے دوسرے ہفتے میں جلسہ عام کا اعلان

کراچی: سابق ناظم کراچی مصطفی کمال نے اپریل کے دوسرے ہفتے میں جلسہ عام کرنے کا اعلان کردیا۔

سابق سٹی ناظم نے گلشن حدید سے آئی ریلی کے شرکا سے خطاب۔ کرتے ہوئے کہا کہ ہم دلوں کو جوڑنے آئے ہیں کل تین بجے اہم پریس کانفرنس کریں گے۔

مصطفی کمال نے اپریل کے دوسرے ہفتے کراچی میں جلسہ کرنے کا بھی اعلان کیا انہوں کہا کہ جلسہ کتنا بڑا ہوگا یہ ابھی نہیں بتا سکتا لیکن یہ جلسہ پاکستان کی سیاست کا تعین کرے گا سب تیار کرلیں۔

مصطفی کمال نے کہا کہ ایم کیوایم نے اپنے زیرحراست کارکنان کوقبول کرناشروع کردیا ہے، جو لوگ جرائم میں ملوث ہیں ان سے جرائم کس نے کرائےنوجوان پیدائشی دہشتگرداورٹارگٹ کلرنہیں۔،

ان کا کہنا تھا کہ کارکنان کے برین واش کرکے دہشتگرد بنایا گیا، کچھ لاپتہ کارکنان کے اہلخانہ ہمارے پاس بھی آئے ہیں، جرائم میں پڑنے والوں کو واپسی کاراستہ دینا ہوگا،ایساراستہ تلاش کرناہوگاجس سےان لوگوں کوباعزت شہری بنائیں۔

فاروق ستار کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ فاروق ستارمعصوم آدمی ہیں،ان کی باتوں کاجواب نہیں دوں گا، فاروق ستاربھائی کودونوں ہاتھوں سےسلام ہے۔

سابق سٹی ناظم نے کہا کہ پورےپاکستان سےلوگ ہم سےرابطہ کررہےہیں،لوگ ٹولیوں کی صورت میں ہمارے پاس آرہے ہیں، عوام نےہمارے کندھوں پرنئی ذمہ داریاں ڈال دی ہیں، ہم پراعتماد کرنے والے تمام پاکستانیوں کا شکریہ ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں