The news is by your side.

Advertisement

ن لیگ میں‌ توڑ پھوڑ، ڈاکٹر رامیش کمار نے پارٹی چھوڑ دی، پی ٹی آئی میں‌ شامل

لاہور: الیکشن سےچند ماہ قبل حکمران جماعت مسلم لیگ ن ٹوٹ پھوٹ اوردھڑے بندوں کاشکار ہوگئی، سندھ سے اقلیتی ایم این اے ڈاکٹررمیش کمارنے پارٹی چھوڑنے کا اعلان کردیا.

تفصیلات کے مطابق جوں‌ جوں‌ الیکشن قریب آرہے ہیں، ن لیگ کی مشکلات میں اضافہ ہوتا جارہا ہے، ڈاکٹر رامیش کمار نے پارٹی چھوڑنے کا اعلان کر دیا ہے. توقع ظاہر کی جارہی ہے کہ وہ جلد پی ٹی آئی میں شمولیت اختیار کرنے کا اعلان کر دیں گے۔

ڈاکٹررمیش کمار کا موقف ہے کہ ن لیگی قیادت اقلیتی برادری کےمسائل حل کرنےمیں ناکام رہی، اس لیے پارٹی چھوڑ رہا ہوں. ذرایع کے مطابق جلد وہ عمران خان کے ساتھ پارٹی میں باقاعدہ شمولیت کا اعلان کریں گے۔

دوسری جانب ٹوبہ ٹیک سنگھ میں بھی ن لیگ کے چند ارکان پارٹی سے ناراض ہیں اور انھوں نے شہباز شریف کے حالیہ دورے کے بائیکاٹ کا فیصلہ کیا ہے.

واضح رہے کہ 8 اپریل کو صدر مسلم لیگ ن شہباز شریف نے ٹوبہ ٹیک سنگھ کے دورے کا اعلان کیا تھا، البتہ وہاں کے مقامی عہدے داروں نے دورے کے بائیکاٹ کا فیصلہ کیا ہے، اطلاعات کے مطابق حمزہ شہباز نے ناراض ارکارن کو منانے کی کوشش کی ہے، مگر انھیں اس ضمن میں کامیابی نہیں ہوئی۔

ناراض ارکان میں ایم این اے جنید انور، ایم پی اے ایوب گادھی، نذیر راحیلہ، ایم پی اے قدیر انور، میاں رفیق اور امجد جاوید شامل ہیں۔

یاد رہے کہ گذشہ دونوں مسلم لیگ ن کے دو سابق وفاقی وزرا اور ایک رکن اسمبلی نے پارٹی کو الوداع کہتے ہوئے مستعفیٰ ہونے کا اعلان کیا تھا۔


بلوچستان کے 3 اراکین قومی اسمبلی نے مسلم لیگ ن چھوڑ دی


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں