The news is by your side.

Advertisement

بابر اعظم ویرات کوہلی کو شکست دینے کی صلاحیت رکھتے ہیں، رمیز راجہ

لاہور : پاکستان کے سابق کرکٹر رمیز راجہ نے کہا ہے کہ قومی ٹی20 ٹیم کے کپتان بابر اعظم میں بھارتی کپتان اور اسٹار بلے باز ویرات کوہلی کو پیچھے چھوڑنے کی صلاحیت ہے۔

یہ بات انہوں نے ایک مقامی نیوز چینل پر شو کے دوران گفتگو کرتے ہوئے کہی، معروف کمنٹیٹر کا کہنا تھا کہ اعظم کو پھلنے پھولنے کے لئے ایک پُرجوش ماحول کی ضرورت ہے۔

انہوں نے کہا کہ بابر اعظم اگر کھیلتے ہوئے خود جو ہارنے کی تمام فکروں سے آزاد رکھے تو کوئی وجہ نہیں مزید بہتر کھیل پیش کرسکے اس کے سامنے کھلا میدان ہے اور اگر اس نے ایسا نہ کیا تو تو اس کیلئے پریشانی ہوسکتی ہے، اور کوئی وجہ نہیں کہ وہ کسی سے کم کہلائے۔

بابر کے پاس ویرات کوہلی کو شکست دینے کی بھی صلاحیت ہے لیکن انہیں اپنا دماغ آزاد کرنے اور ہارنے کے بارے میں سوچنے کی ضرورت نہیں ہے اگر وہ ایسا کرتا ہے تو بہت لمبے عرصے تک ایک بہترین کھلاڑی کے طور پر رہے گا۔

رمیز راجہ نے گزشتہ دہائی کے دوران بھارتی کرکٹ ٹیم کی بہتر کارکردگی کے پس پردہ وجوہات کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا کہ بھارت نے کرکٹ کے فروغ کیلئے گراس روٹ لیول پر بڑے پیمانے پر کام کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ بیٹنگ کا کلچر شروع سے ہی وہاں کے چھوٹے بچوں میں شامل ہے۔ ان دنوں ٹی ٹونٹی کرکٹ پر زیادہ زور دینے کے باوجود وہ ایک مضبوط ٹیم کے قیام کے لئے اپنے نوجوانوں کو دفاعی شاٹ سکھانے پر توجہ مرکوز کرتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں