The news is by your side.

Advertisement

چوہدری نثارکسی پارٹی میں نہیں جائینگے، وہ ن لیگ کا حصہ ہیں، رانا ثناءاللہ

لاہور : پنجاب کے وزیر قانون رانا ثناءاللہ نے کہا ہے کہ چوہدری نثار ن لیگ کا ہی حصہ ہیں وہ کسی پارٹی میں نہیں جائیں گے، عمران خان کہیں سسٹم کی وکٹ ہی نہ گرا دیں۔

یہ بات انہوں نے لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہی، رانا ثناءاللہ نے کہا کہ عمران خان کیا وکٹیں گرائیں گے، جہاں سے کوشش ہورہی ہے اُن کو یہ سمجھنا چاہئے، کہیں وہ سسٹم کی وکٹ ہی نہ گرادیں، یہ ریاست کی وکٹ گرانے کے مترادف ہوگا۔

چوہدری نثارکی پی ٹی آئی میں شمولیت کے سوال ہر ان کا کہنا  تھا کہ چوہدری نثار نہ تو کسی پارٹی میں جارہے ہیں اور نہ جائیں گے، وہ نون لیگ کا حصہ ہیں ، پارٹی میں کسی قسم کی کوئی تقسیم نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ ن بھرپورطریقےسےانتخابی عمل میں حصہ لےگی، عوام 2018 میں ووٹ کو عزت دینے کا فیصلہ کرینگے کیونکہ وہ بھی نوازشریف کے بیانیے کے ساتھ ہیں،۔

کراچی ہو یا خیبر پخنونخوا وہاں شہبازشریف بطور پارٹی صدر گئے تھے، آئندہ انتخابات میں کسی سیاسی اتحاد کی ضرورت پڑی تو لازمی کیا جائے گا۔

پشتون تحفظ موومنٹ سے متعلق اظہار خیال کرتے ہوئے صوبائی وزیر قانون نے کہا کہ نوازشریف کی مقبولیت کو کم کرنے کیلئے جتھہ بنایا گیا ہے، ایسے جتھے جنوبی پنجاب اور بلوچستان میں بھی بنائے گئے، اس سے پہلے بھی سیاسی جماعتوں کو کمزور کرنے کیلئے ایسےجتھے بنائے جاتے رہے ہیں۔

رانا ثنااللہ نے مزید کہا کہ پشتون تحفظ موومنٹ کو سیاسی گول کے طورپر دیکھتا ہوں، اس جیسی تنظیمیں معاشرے کو تقسیم کرتی ہیں، منظور پشتین کو لاہورمیں جلسہ کرنے سے نہیں روکا، میں منظور پشتین کے تمام مطالبات سے متفق نہیں ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں