site
stats
پاکستان

پاکستان کوجس لیڈرنےایٹمی قوت بنایاانہیں ٹارگٹ کیاجارہاہے،راناثنااللہ

لاہور : وزیر قانون راناثنااللہ کا کہنا ہے کہ انصاف کی جس طرح دھجیاں اڑائی جارہی ہے،عوام دیکھ رہی ہے،پاکستان کوجس لیڈرنےایٹمی قوت بنایاانہیں ٹارگٹ کیا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر قانون پنجاب راناثنااللہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ عوام دیکھ رہی ہے، جس طرح انصاف کی دھجیاں اڑائی جارہی ہے، ایک شخص کوعدالت میں پیش کرنے کے لئے گرفتارکیا جاتا ہے، لگتا ہے فیصلہ پہلے سے ہی محفوظ ہے۔

راناثنااللہ کا کہنا ہے کہ نیب کورٹ کےجج پرخوف مسلط ہے، عدالتیں اپنااورعوام اپنافیصلہ سنائیں گے، کچھ قوتیں عالمی اوراندرونی سطح پرمتحرک ہے، کچھ قوتیں پاکستان کوکمزورکرناچاہتی ہیں۔

وزیرقانون پنجاب نے کہا کہ پاکستان کوجس لیڈرنےایٹمی قوت بنایاانہیں ٹارگٹ کیاجارہاہے، ایسی بات پرنااہل کیا، جس پردنیا حیران ہے،مذاق اڑایاجارہاہے، سی پیک کوشروع کیاہےتومکمل بھی کریں گے پاکستان کامیابی کےساتھ آگےبڑھےگا اور اقتصادی قوت بنے گا۔


مزید پڑھیں :  انصاف کی توقع نہیں اس کے باوجود نوازشریف احتساب عدالت کا سامنا کریں گے، رانا ثناء اللہ


انکا مزید کہنا تھا کہ نوازشریف کوپاکستان کی ترقی کاضامن سمجھاجاتاہے، نوازشریف کی ذات کوٹارگٹ کیاجارہاہے، نوازشریف کوسیاسی طورپرتباہ کرنےکی سازش کی جارہی ہے، کچھ قوتیں ملک کونقصان پہنچانےکی کوشش کررہی ہیں،راناثنااللہ

راناثنااللہ نے کہا کہ عوام کا فیصلہ سب فیصلوں سے بڑا ہوگا، سیاسی لیڈر کوغیرجمہوری طور پر تباہ کرنے کی کوشش کو ناکام بنایا۔

اس سے قبل صوبائی وزیر قانون پنجاب کا کہنا تھا  کہ نواز شریف پر فرد جرم عائد ہوتی ہے تو یہ فراڈ ہوگا جس کے خلاف ہر سطح پر آواز اٹھائیں گے کیوں کہ نیب اس وقت یرغمال ہے اور کسی کے زیر اثر کام کر رہا ہے لیکن وہ غیر جانبدار ادارے کے طور پر کام نہیں کر رہا ہے۔

رانا ثناء اللہ نے کہا تھا کہ نواز شریف اور ان کے اہل خانہ جے آئی ٹی کے سامنے بھی پیش ہوئے اور عدالتوں کا سامنا بھی کیا اور نیب ریفرنس کا سامنا کرنے کو بھی تیار ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top