The news is by your side.

Advertisement

حکومت پی ڈی ایم میں دراڑ ڈالنے کی کوشش کررہی ہے، رانا ثناء اللہ

اسلام آباد : مسلم لیگ ن کے رہنما رانا ثناءاللہ نے کہا ہے کہ حکومت کی جانب سے پی ڈی ایم کی ایک جماعت کو ڈپٹی چیئرمین سینیٹ کی نشست کی آفر کرنا اتحاد میں دراڑ ڈالنے کی کوشش ہے۔

یہ بات انہوں نے اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہی، انہوں نے کہا کہ چیئرمین سینیٹ کیلئے فیصلہ کل کے اجلاس میں ہوجائے گا۔

رانا ثناءاللہ نے کہا کہ حکومت کسی کو بھی ڈپٹی چیئرمین کی سیٹ دیں جو بھی فیصلہ ہوگا پی ڈی ایم کے پلیٹ فارم سے ہوگا، حکومتی رابطے دراڑ ڈالنے کی کوشش تو ہوسکتی ہے مگر اس سے کوئی فرق نہیں پڑے گا۔

ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ حکمرانوں کی باتیں کرنے کی اور عمل کرنے کیلئے اور ہوتی ہیں، وزیراعظم نے اسمبلی سے جعلی اعتماد کا ووٹ لیاتھا۔

واضح رہے کہ چیئرمین سینیٹ اور ڈپٹی چیئرمین کے انتخاب سے قبل سیاسی جوڑ توڑ کا سلسلہ جاری ہے اور اسلام آباد اس وقت سیاسی گہما گہمی اپنے عروج پر ہے۔

مزید پڑھیں : سیاسی ماحول میں مزید ہلچل، حکومت نے جے یو آئی کو بڑی پیشکش کردی

حکومت اور اپوزیشن سینیٹ میں اپنا چیئرمین لانے کے لئے بھاگ دوڑ کررہے ہیں، ایسی صورت حال میں حکومت نے اہم فیصلہ کرتے ہوئے اپوزیشن میں شامل جے یو آئی (ف) کو ڈپٹی چیئرمین سینیٹ کی سیٹ آفر دے کر بڑا سیاسی فیصلہ کیا ہے۔

ذرائع کے مطابق وفاقی وزیر دفاع پرویز خٹک اور چیئرمین سینیٹ صادق سجنرانی پر مشتمل حکومتی وفد نے یہ آفر جے یو آئی سیکرٹری جنرل عبدالغفور حیدری کو دی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں