ایک ایساگھرجس میں نورانیت تھی وہاں یہ گئے شیطانیت غالب کردی،راناثنااللہ
The news is by your side.

Advertisement

ایک ایسا گھرجس میں نورانیت تھی وہاں یہ گئے شیطانیت غالب کردی،راناثنااللہ

لاہور : وزیر قانون پنجاب راناثنااللہ کا کہنا ہے کہ مخالفین تنہاکچھ نہیں کرسکتےاسی لیےاب اتحادبن رہےہیں، ایک ایسا گھرجس میں نورانیت تھی وہاں یہ گئے شیطانیت غالب کردی، ہمیں اعتراض عمران خان کی شادی پر نہیں ، اعتراض ہےعمران خان نے ہنستے ہوئے گھرکوا جاڑ دیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر قانون پنجاب راناثنااللہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ شہری پولیس کے تاخیر سے پہنچنے کی شکایت کرتےہیں، وزیراعلیٰ پنجاب کی کاوشوں سے ڈولفن سروس کاآغازہوا، ڈپٹی کمشنرفیصل آباداورڈی جی ون ون ٹوٹوکااہم کردارہے۔

راناثنااللہ کا کہنا تھا کہ سروس کےآغاز پرمیئراورشہریوں کومبارکبادپیش کرتاہوں، حکومت کومنصوبہ بندی کےتحت مشکلات میں دھکیلاجارہاہے، کبھی ایک پیشگوئی اور کبھی دوسری تاریخ مقرر کی جاتی ہے، مخالفین کی کوشش ہےحکومت کوئی بھی کام نہ کرسکے۔

وزیر قانون پنجاب نے کہا کہ مخالفین تنہاکچھ نہیں کرسکتےاسی لیےاب اتحادبن رہےہیں، مخالفین اب متحدہوکرہمیں ڈیڈلائنزدےرہےہیں، ساڑھے4سال میں ہروقت کوشش کی گئی انتشار ہو، نوازشریف کی قیادت میں ہم رکےنہیں، بجلی کی لوڈشیڈنگ ختم کی دہشتگردی ختم کی سی پیک شروع کیا۔


مزید پڑھیں : عمران خان ریحام خان کے ایک انٹرویو کی مار ہیں،راناثنااللہ


انکا کہنا تھا کہ پنجاب کےعوام ثابت کریں گےوہ کس کےساتھ ہیں، ڈیڈلائنیں توبہت سی جگہوں سےآتی رہتی ہیں، تحریک عدل کسی کےخلاف نہیں ہے، تحریک عدل کامقصدعام اورخاص کوبرابرانصاف ملے، ایک جگہ کہاگیاجہانگیرترین بیفشل اونرہیں اورمجرم ہیں، عمران خان کو کہا گیا آپ بینفشل اونر ہیں تو کیا ہوا اونر تو نہیں۔

صوبائی وزیر قانون نے کہا کہ ایک ایساگھرجس میں نورانیت تھی وہاں یہ گئےشیطانیت غالب کردی، ہمیں اس بات پراعتراض نہیں عمران خان نےشادی کی، اعتراض ہےعمران خان نے ہنستے ہوئے گھرکواجاڑدیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں