The news is by your side.

Advertisement

صادق سنجرانی اورعبدالقدوس بزنجو جیسے مہرے عبرت کا نشان بنیں گے،راناثنااللہ

لاہور : صوبائی وزیر قانون رانا ثناءاللہ کا کہنا ہے کہ موجودہ صورتحال کا ذمہ دار عمران خان ہے، یہ سب لوگ جس کےآگے یہ جھکے ہیں وہ نامعلوم پارٹی ہے، صادق سنجرانی اورعبدالقدوس بزنجو جیسے مہرے عبرت کا نشان بنیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر قانون پنجاب رانا ثناءاللہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ جو بکواس چار سال سے کرتا رہا ہوں کیا وہ غلط تھی ، تمام سیاسی جماعتوں کے قائدین کی عزت ہونی چاہئے، پہلے لوگ ہر جماعت کے رہنماؤں سے ہاتھ ملاتے تھے۔

رانا ثناءاللہ کا کہنا تھا کہ موجودہ صورتحال کا ذمہ دار عمران خان ہے ، یہ کلچر عمران خان نے پھیلایا ہے، تمام سیاسی جماعتوں کو مل کر مسئلے کا حل نکالنا چاہئے ورنہ حالات بہتر نظر نہیں آرہے، آپ کوئی غلط بات کریں گے تو اس کی ذمہ داری میری تو نہیں ہوگی۔

انھوں نے کہا کہ صوبائی وزیر سانحہ ماڈل ٹاؤن پر دیت کی بات خرم نواز گنڈاپور نے کی تھی ، خرم نواز گنڈا پور نے گھر بلا کر دیت کی بات کی تھی، خرم نواز نے کہا تھا ملزمان پولیس والے ہیں تو آئی جی کوساتھ لیکرآئیں، خرم نوازکے کہنے پر میں آئی جی کو لیکر ان کے گھر گیا تھا۔

عمران خان پر جوتا مارنے والے شخص کے حوالے سے انکا کہنا تھا کہ محمد رمضان مسلم لیگ(ن) کا کارکن ہے اس میں کوئی شک نہیں ، محمد رمضان کو میں نے یا میرے بیٹے نے جوتا مارنے کا نہیں کہا رمضان کا کہنا ہے دلبرداشتہ ہونے پر عمران خان کو جوتا مارنے کا ارادہ کیا، پی ٹی آئی والوں نے زبردستی نام لینے کیلئے کہا گیا۔


مزید پڑھیں : زرداری صاحب کسی کی اینٹ سے اینٹ بجانے نکلے تھے لیکن بھاگ گئے، رانا ثناء اللہ


رانا ثناءاللہ نے کہا کہ 2018 کے الیکشن کے امکانات بہت روشن ہے، پاکستان میں جمہوریت کے روشن ہونے کے امکانات روشن ہیں، سب پر بھاری زرداری پر بھی نامعلوم پارٹی کے لوگ بھاری ہوچکے ہیں، عمران خان کہتا تھا میں کبھی سمجھوتہ نہیں کروں گا وہ بھی جھک چکا ہے۔

صادق سجرانی کے حوالے سے وزیر قانون کا کہنا تھا کہ یہ سب لوگ جس کے آگے یہ جھکے ہیں وہ نامعلوم پارٹی ہے، نامعلوم یا فرشتہ پارٹی کا ایک پاؤں زرداری اور دوسرا عمران خان کے کندھے پر ہے، نامعلوم یا فرشتہ ان کے کندھوں پر چل کر نوازشریف کا مقابلہ کرینگے، صادق سنجرانی اورعبدالقدوس بزنجو جیسے مہرے عبرت کا نشان بنیں گے۔

انھوں نے مزید کہا کہ عمران خان اور شیخ رشید نفرت پھیلانےوالے لوگ ہیں ، سب سےزیادہ گھٹیا زبان عمران خان اور شیخ رشید نے استعمال کی، میرے پاس پنکی پیر تو نہیں مگرجوتا کلب میں شیخ رشیدنمبر ون پر ہوگا، نوازشریف جسے مقرر کرینگے، وہ پنجاب میں مسلم لیگ ن کا صدر بنے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں