The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کی خوشبو بس گئی ہے،کسی آمریا آمریت سے نہیں دب سکتی ،راناثنااللہ

لاہور: پنجاب کے وزیر قانون رانا ثنا اللہ کا کہنا ہے کہ نوازشریف پاکستان کے عوام کے مقبول ترین لیڈر ہیں، نوازشریف کی خوشبو بس گئی ہے،کسی آمریاآمریت سے نہیں دب سکتی، عوامی خدمت کا صلہ آج کے الیکشن میں ملے گا۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کے وزیر قانون رانا ثنا اللہ نے بھی سینیٹ الیکشن میں اپنا ووٹ کاسٹ کردیا، پنجاب اسمبلی کے باہر میڈیا سے گفتگو ہوئے رانا ثنا اللہ کا کہنا ہے ن لیگ کو عوام کی خدمت کا صلہ آج ووٹوں کی صورت میں ملے گا، مسلم لیگ ن کے کسی اقدام کو ہارس ٹریڈنگ نہیں کہا جاسکتا۔

پنجاب کے وزیر قانون کا کہنا تھا کہ ن لیگ 11نشستوں پر جیتے گی ، سینئر رہنماچوہدری نثار علی ضرور ووٹ کاسٹ کرینگے، کچھ قوتیں جمہوری عمل کونقصان پہنچانا چاہتی تھیں، ن لیگ6جنرل، 2ٹیکنوکریٹ، 2خواتین کی نشتیں جیتے گی۔

راناثنااللہ نے کہا کہ نوازشریف پاکستان کے عوام کے مقبول ترین لیڈرہیں ، 7 سے 8لوگ ہیں جو وفاداری بدلنے جارہےہیں، ان میں سے 2سے3 لوگ واپس بھی آناچاہ رہےہیں، کچھ قوتیں 70سالوں میں بہت کچھ کرتی رہی ہیں۔


مزید پڑھیں :  قوم پوچھتی ہے نواز شریف کا جرم کیا ہے ، رانا ثنا اللہ


انکا کہنا تھا کہ نواز شریف کے نامزد امیدوار پنجاب اسمبلی سے ووٹ لیں گے، ہماری 11سیٹیں یقینی ہیں،ہارس ٹریڈنگ یا سودےبازی نہیں کی، ہم دوسری ترجیح استعمال کرتے ہوئے 12ویں نشست بھی نکالیں گے۔

صوبائی وزیر نے کہا کہ نوازشریف کی خوشبو بس گئی ہے،کسی آمریاآمریت سےنہیں دب سکتی، سب جانتے ہیں شریف برداران کی قیادت میں عوام کی خدمت کی ہے، عوامی خدمت کا صلہ آج کے الیکشن میں ملے گا، عوامی فیصلہ آمریت کے ضابطوں کا کبھی بھی پابند نہیں ہوا۔

رانا ثنااللہ کا کہنا تھا کہ آج لوگ تکنیکی طور پر آزادامیدوارکی حیثیت سےکامیاب ہوں گے، امیدوارمنتخب ہوکرسینیٹ میں جاکرپارٹی نظم وضبط پرعمل کریں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانےکے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں