The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کو 10ارب توکیا 10روپے بھی نہیں دیےجاسکتے‘راناثنااللہ

لاہور: وزیرقانون راناثنااللہ کا کہناہےکہ ہرعزت دار کی عزت اچھالنا عمران خان اپنا فرض سمجھتے ہیں۔

تفصیلات کےمطابق میڈیاسے بات کرتے ہوئے وزیرقانون پنجاب راناثنااللہ نےکہاکہ عمران خان کو10ارب توکیا10روپے بھی نہیں دیے جاسکتے۔

رانا ثنااللہ کاکہناتھاکہ یہ لوگ اداروں کو دباؤ میں لانے کےلیے ہتھکنڈے استعمال کیے جارہے ہیں۔انہوں نےکہاکہ عمران خان دوسروں کی عزت خطرے میں ڈال کرعزت چاہتا ہے۔

وزیرقانون پنجاب کاکہناتھاکہ یہ لوگ منفی سیاست کو آگے بڑھانا چاہتے ہیں۔انہوں نےکہاکہ اورنج لائن وقت کی ضرورت ہے۔

وزیرقانون پنجاب کاکہناتھاکہ ریاض پیرزادہ کوکوئی شکایت تھی تووزیراعظم سے بات کرتے،یہ کوئی طریقہ نہیں کہ بیان بازی شروع کردی جائے۔

سجن جندال کےمتعلق راناثنااللہ کاکہناتھاکہ وزیراعظم میاں محمد نوازشریف سے بھارتی اسٹیل ٹائیکون کی ملاقات ذاتی نوعیت کی تھی۔


شہباز شریف نے عمران خان کے خلاف قانونی چارہ جوئی کا اعلان کردیا


یاد رہےکہ گزشتہ روز لاہورمیں طلبہ و طالبات میں لیپ ٹاپ کی تقسیم کے موقع پر وزیر اعلیٰ کا کہنا تھا کہ دس ارب روپے کی پیش کش کا الزام ثابت ہو جائے تو قیامت تک معاف نہ کریں۔


دس ارب کی پیش کش شہباز شریف کے قریبی ساتھی نے کی، عمران خان


واضح رہےکہ دوروز قبل تحریک انصاف کےچیئرمین عمران خان نےکہاتھا کہ پاناما کیس پرخاموشی اختیار کرنے کے لیے شہباز شریف کے قریبی ساتھی نے دو ہفتے قبل ملاقات کر کے 10 ارب روپے کی پیش کش کی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں