مسلم لیگ ن میں کوئی فارورڈ بلاک نہیں‘ رانا ثنااللہ -
The news is by your side.

Advertisement

مسلم لیگ ن میں کوئی فارورڈ بلاک نہیں‘ رانا ثنااللہ

لاہور: وزیرقانون پنجاب رانا ثنااللہ کا کہنا ہے کہ پرویزالہیٰ، شیخ رشید اور اعتزاز احسن نے بد زبانی میں کمال دکھائے، یہ لوگ اپنے حلقے میں بھی نہیں جیت سکتے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں پنجاب اسمبلی کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیرقانون پنجاب رانا ثنااللہ نے کہا کہ مسلم لیگ ن میں فارورڈ بلاک کی افواہ جھوٹی ہے، تمام کارکنان اور رہنما نوازشریف کی قیادت میں متحد ہیں۔

صوبائی وزیررانا ثنااللہ کا کہنا تھا کہ سابق وزیراعظم نوازشریف ملک واپس آکر عوامی رابطہ مہم چلائیں گے اور آئندہ انتخابات میں کامیاب ہوکر مسلم لیگ ن کی حکومت ہوگی۔

پیپلزپارٹی کے رہنما شرجیل میمن کی گرفتاری سے متعلق وزیرقانون پنجاب رانا ثنااللہ کا کہنا تھا کہ شرجیل میمن کی ضمانت خارج ہونے پر انہیں گرفتار کیا گیا۔


ٹیک اووروالی باتیں غلط ہیں، نوازشریف ہمارےقائد ہیں‘ رانا ثنااللہ


یاد رہے کہ چار روز قبل اے آروائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے وزیرقانون پنجاب رانا ثنااللہ کا کہنا تھا کہ ٹیک اوور والی باتیں غلط ہیں، نوازشریف ہمارے قائد ہیں انہیں جب نا اہل کیا گیا تومسلم لیگ ن نے مسئلےکا حل بھی نکالا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں