The news is by your side.

Advertisement

مجھ پر تشدد ہوا ہے، پرویز مشرف میرے ہتھے چڑھے تو ٹھکائی کروں گا، رانا ثنا اللہ

لاہور : وزیر قانون پنجاب رانا ثناء اللہ نے کہا ہے کہ مجھ پر تشدد ہوا ہے، مشرف میرے ہتھے چڑھے تو ٹھکائی کروں گا، اوپر سے لیکر نیچے تک جو جو لوگ مجھ پر تشدد میں ملوث تھے سب کے نام کھلم کھلا بتا چکا ہوں۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں وفاقی وزیر قانون رانا ثناء اللہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پرویزمشرف پاکستان واپس آئے تو سیکیورٹی دیں گے،
مجھ پر تشدد ہوا ہے، مشرف میرے ہتھے چڑھے تو ٹھکائی کروں گا۔

صحافی نے رانا ثنااللہ سے سوال کیا کہ پرویزمشرف پر آپ کیسا تشدد کریں گے؟ تو انکا کہنا تھا کہ میں ٹارچرسیلوں میں رہا، مجھ پر تشدد ہوا ، سارے طریقے جانتا ہوں، مجھ پر تشدد کرنے والوں کو نہ معاف کیا نہ کروں گا، کئی عرصے سے سیاست میں ہوں، معاملات کو جانتا ہوں۔


پاناما کیس کا فیصلہ نواشریف اور ن لیگ کے حق میں آئے گا، رانا ثنا اللہ


وفاقی وزیر قانون نے کہا کہ فیصلہ نواشریف اور ن لیگ کے حق میں آئے گا، الیکشن کمیشن کے فیصلے پر تنقید نہیں کریں گے، تفصیلی فیصلہ آنے پر اپیل کا سوچیں گے، نوازشریف مقبول لیڈر ہیں عدالتی یا کوئی اور فیصلے لیڈروں کو عوام سے دور نہیں کرسکتے۔

انھوں نے مزید کہا کہ اگر پانامہ کیس کا فیصلہ غیر مقبول آیا تو عوام اسے قبول نہیں کریں گے، عدالتوں نے پھانسیاں دیں یا ہائی جیک کیس نے جلا وطن کیا عوام کو جب موقع ملا اپنے لیڈروں کو عزت دی اور عہدے واپس دلائے۔

رانا ثنا اللہ کا بابربٹ قتل کے حوالے سے کہنا تھا کہ بابرسہیل بٹ کے قتل کی جتنی مذمت کی جائے کم ہے، سہیل شوکت بٹ ،بابربٹ قتل کیس میں شامل تفتیش ہیں، سہیل شوکت بٹ نے واضح کیا ملزمان سے کوئی تعلق نہیں، کچھ لوگ قتل کو الگ رنگ دینا چاہتے ہیں جسے واضح کرنا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں