The news is by your side.

Advertisement

چیف جسٹس آزاد کمیشن بنائیں، ثبوت پیش کروں گا، فرخ وحید

کراچی: سابق ایس ایچ او فیصل آباد فرخ وحید نے کہا ہے کہ مجھے اور اہل خانہ کو کچھ ہوا تو رانا ثنا اللہ ذمہ دار ہوں گے، چیف جسٹس آزاد کمیشن بنائیں تو ثبوت پیش کرسکتا ہوں۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام مٰں گفتگو کرتے ہوئے سابق ایس ایچ او فیصل آباد کا کہنا تھا کہ ’یہ لوگ پولیس کے ذریعے غلط کام کراتے تھے، رانا ثناء اللہ مجھے قتل کرنا چاہتے ہیں اگر مجھے یا اہل خانہ کو کچھ ہوا تو سابق صوبائی وزیر قانون ذمہ دار ہوں گے‘۔

فرخ وحید کا کہنا تھا کہ لندن میں مجبوری کی وجہ سے بیٹھا ہوں مگر وطن واپس آنے کا خواہش مند ہوں، اگر چیف جسٹس آف پاکستان آزاد کمیشن بنائیں تو تمام ثبوت پیش کروں گا کیونکہ راناثناء اللہ مجھ سےجو کچھ کراتےرہے سارےثبوت موجودہیں۔

مزید پڑھیں: عابد باکسر کے بعد پنجاب کے ایک اور سابق پولیس افسر کا ویڈیو بیان سامنے آگیا

سابق ایس ایچ او فرخ وحید کا کہنا تھا کہ بھولاگجرکو راناثناء اللہ نےقتل کرایا اس بات کا اعتراف خود نوید کمانڈو نے بھی کیا تھا،  موجودہ احتساب کو دیکھ کرضمیرجاگ اٹھا، پہلےحالات سازگارنہیں تھےاس لیےخاموش رہا۔

اُن کا کہنا تھا کہ سوشل میڈیاکےذریعےعوام کیلئےاپناویڈیوپیغام بھیجا اب تحقیقات کے لیے چیف جسٹس آف پاکستان کو خود تحریری درخواست بھیجوں گا،  راناثنا اللہ نے میرےدوست تو نہیں اس لیےکام کے لیے ہی کال کیاکرتےتھے، اعتراف کرتا ہوں کہ بطور پولیس افسر صوبائی وزیر قانون کاساتھ دیتارہا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں