site
stats
انٹرٹینمںٹ

اداکار رنبیر کپور آج تیتیس ویں سالگرہ منا رہے ہیں

ممبئی: بالی وڈ کے چاکلیٹی ہیرو اداکار رنبیر کپور آج تیتیس ویں سالگرہ منا رہے ہیں۔

بالی ووڈ کے چاکلیٹی ہیرو رنبیر کپور 28 ستمبر 1982 ءکو بھارتی ریاست مہاراشٹرا کے شہر ممبئی میں پیدا ہوئے، رنبیر بالی ووڈ کی مشہور جوڑی رشی کپور اور نیتو سنگھ کے اکلوتے بیٹے ہیں۔

رنبیر کپور نے 2007 میں سنجے لیلا بنسالی کی فلم ساوریا سے اپنے کیریئر کا آغاز کیاجس میں اداکاری پر رنبیر کپور کو فلم فیئربیسٹ میل ڈیبیو کے ایوارڈ سے نوازا گیاجس کے بعد انہوں نے کئی فلموں میں اپنی اداکاری کے جوہر دکھائے۔

دو ہزار گیارہ میں ریلیز ہونی والی فلم راک اسٹار اور دو ہزار بارہ میں فلم برفی نے رنبیر کپور کو شہرت کی بلندیوں پر پہنچا دیا۔

رنبیر کپور نے اپنی سالگرہ کرن جوہر کی ہدایتکاری میں بننے والی ان کی نئی فلم ’’اے دل ہے مشکل‘‘کے سیٹ پر منائی ہے،اس کے انہوں نے تصویر بھی پوسٹ کی جس میں وہ شاہ رخ خان اور کرن جوہر کے ساتھ دیکھائی دیئے۔

شاہ رخ خان نے اس ملاقات کے بعد مائیکروبلاگنگ سائٹ پر اپنی کرن اور رنبیر کے ساتھ سیٹ پر لی گئی تصویر بھی شیئر کی ہے۔علاوہ ازیں کنگ خان کاکہنا تھا کہ انکے بچے کرن جوہر اور رنبیر کپور کی ’اے دل ہے مشکل ‘ کا شدت سے انتظار کر رہے ہیں۔ واضح رہے اس فلم میں رنبیر کپو ر سمت ایشوریا رائے اور انوشکا شرما بھی اہم کردار ادا کر رہی ہیں۔

دوسری جانب رنبیر کے والد رشی کپور نے بھی ٹوئٹر پر رنبیر کی سالگرہ کے موقع پر ٹوئٹ کیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top