The news is by your side.

Advertisement

بالی ووڈ اداکار رنبیر کپور فٹبال کھیلتے ہوئے زخمی ہوگئے

ممبئی: بالی ووڈ اداکار رنبیر کپور فٹبال کھیلتے ہوئے زخمی ہوگئے، انہیں فوری طبی امداد دے کر اسپتال منتقل کردیا گیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق رنبیر کپور کے مداحوں کے لیے بری خبر ہے، بالی ووڈ اداکار پونے میں کھیلے جانے والے سیلبیرٹی میچ کے دوران فٹبال کھیلتے ہوئے زخمی ہوگئے، فائنل میچ رنبیر کپور کی ٹیم اے ایس ایف سی نے جیت لیا۔

میچ دیکھنے کے لیے بالی ووڈ کے متعدد اداکار موجود تھے جن میں ابھیشک بچن، شبیر آہلووالیا، ایشان کھتر، ارمان جین، شبیر جین، ڈینو موریا، جم سوربھ، کرن واہی ودیگر شامل ہیں۔

رنبیر کپور کو میدان میں ہی طبی امداد دی گئی تاہم تکلیف کی شدت زیادہ ہونے کی سبب انہیں فوری طور پر قریبی ہسپتال منتقل کردیا گیا، ڈاکٹرز کے مطابق رنبیر کپور کے پیر کے انگوٹھے میں چوٹیں آئی ہیں۔

رنبیر کپور زخمی ہونے کے باوجود گووا میں جاری اپنی فلم کی شوٹنگ کے سیٹ پر پہنچے، رنبیر کپور فین کلب کے ٹویٹر پیج پر مداحوں کی جانب سے تصاویر شیئر کی گئیں جن میں رنبیر خوش نظر آرہے ہیں۔

واضح رہے کہ اداکار رنبیر کپور سنجے دت کی زندگی پر بننے والی فلم ’سنجو‘ میں مرکزی کردار ادا کررہے ہیں، فلم سنجو رواں ماہ 29 جون کو ریلیز کی جائے گی۔

خیال رہے کہ رنبیر کپور کی پاکستانی اداکارہ ماہرہ خان کے ساتھ تصاویر وائرل ہوئی تھیں جس میں ماہرہ خان سگریٹ نوشی میں مصروف تھیں، مداحوں کی جانب سے ماہرہ خان پر سخت تنقید کی گئی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں