The news is by your side.

رینجرز کی کراچی میں کارروائیاں، 10 ملزمان گرفتار

کراچی: شہر قائد کے مختلف علاقوں میں رینجرز نے کارروائی کرتے ہوئے ڈکیٹی اور منشیات فروشی سمیت دیگر سنگین وارداتوں میں ملوث 10 ملزمان کو گرفتار کرلیا۔

ترجمان رینجرز کی جانب سے جاری کردہ اعلامیے کے مطابق قانون نافذ کرنے والے ادارے نے کراچی کے علاقے بغدادی میں کارروائی کرتے ہوئے گینگ وار کارندہ یوسف خان عرف اختر کو گرفتار کر لیا، ملزم بھتہ خوری سمیت دہشت گردی کی سہولت کاری میں ملوث ہے۔

کراچی: رینجرز کی کارروائیاں، بی ایل اے کمانڈر سمیت 19 گرفتار

اعلامیے کے مطابق رینجرز کی جانب سے کھوکھراپار اور ملیر میں کارروائی کی گئی جس کے نتیجے میں 4 ڈاکوؤں کو گرفتار کیا گیا، ملزمان چوری ڈکیٹی سمیت دیگر سنگین وارداتوں میں ملوث ہیں۔

دوسری جانب رینجرز نے شاہ لطیف ٹاؤن میں کارروائی کی جہاں سے 5 منشیات فروش دھر لیے گئے، ملزمان سے اسلحہ، گولیاں سمیت مسرقہ سامان اور مشیات بھی برآمد ہوا۔

رینجرز کی کارروائیاں، تین ملزمان گرفتار

یاد رہے گذشتہ دنوں رینجرز نے سعود آباد اور لیاری کے علاقے چاکیواڑہ میں کارروائی کرتے ہوئے ملزم اشتیاق اور سراج کو گرفتار کر لیا تھا، کارروائی کے دوران ملزمان کے قبضے سے اسلحہ اور منشیات بھی برآمد ہوا تھا۔

واضح رہے کہ کراچی میں امن و امان کو قائم کرنے کے لیے سپریم کورٹ کی ہدایت پر آپریشن کا آغاز دو سال قبل کیا گیا تھا، عدالتی احکامات کے بعد وفاقی اور صوبائی حکومتوں نے رینجرز کو خصوصی اختیارات بھی دیے۔

شہر قائد میں قیام امن کے استحکام کے لیے قانون نافذ کرنے والے ادارے نہ صرف متحرک ہیں بلکہ اب وہ عوام کےلیے مختلف فلاحی منصوبے جیسے میڈیکل کیمپ، صاف میٹھے پانی کی ترسیل جیسے کام بھی کررہے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں