site
stats
سندھ

رینجرز کی کارروائی، لیاقت آباد سے 4 بھتہ خور گرفتار

کراچی: سندھ رینجرز نے لیاقت آباد کے علاقے میں کارروائی کرتے ہوئے بھتہ خور گروہ کے چار کارندے گرفتار کرلیے جو بکرا منڈی سے جبری رقم وصول کررہے تھے۔

ترجمان رینجرز کی جانب سے جاری کردہ اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ ’’سندھ رینجرز نے لیاقت آباد فلائی کے قریب واقع بکرا منڈی میں کارروائی کرتے ہوئے چار بھتہ خوروں محمد جبران، فہد، تسلیم ، اکبر کو گرفتار کرلیا‘‘۔

پڑھیں:  سینیٹ قائمہ کمیٹی برائے انسانی حقوق نے ڈی جی رینجرز کو طلب کرلیا

اعلامیے میں کہا گیاہے کہ ’’چاروں بھتہ خور بکرا منڈی کے بیوپاریوں سے جبری بھتہ وصول کررہے تھے۔ جن کی شکایت عوام کی جانب سے رینجرز ہیلپ لائن پر دی گئی تھی۔

Rangers

ترجمان رینجرز نے مزید کہا کہ ’’ہیلپ لائن پر شکایت موبائل کی پیڑولنگ کے دوران موصول ہوئی جس کے بعد گاڑی میں موجود افسر نے ہدایات موصول ہوتے ہی اہلکاروں سمیت تیزی سے وہاں کا رخ کیا اور کامیاب کارروائی کرتے ہوئے بھتہ خوروں کو گرفتار کرلیا ۔

مزید پڑھیں: سندھ رینجرز کی کارروائیاں، 4 افراد گرفتار

رینجرز اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ ’’کارروائی کے دوران ملزمان کے قبضے سے اسلحہ ، لوٹی ہوئی رقم اور بھتے کی پرچیاں برآمد کی گئی ہیں تاہم چاروں افراد کو قانونی کارروائی کے لیے پولیس کے حوالے کیا جارہاہے‘‘۔

خبر پڑھیں:  کراچی: لانڈھی اور گلشن اقبال میں‌ رینجرز کے چھاپے، اسلحہ برآمد

رینجرز نے شہریوں سے اپیل کی ہے کہ ’’اگر کوئی فرد یا تنظیم جبراً بھتہ وصول کرنے کی کوشش کرے تو اس بات کی اطلاع فوری طور پر قریبی رینجرز چیک پوسٹ ، ہیلپ لائن ، واٹس ایپ یا ای میل کے ذریعے رینجرز کو اطلاع دیں‘‘۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top