site
stats
سندھ

یونٹ اورسیکٹرز کواسلحہ فراہم کرنے والا ایم کیوایم لندن کا کارندہ گرفتار

کراچی : سندھ رینجرز نے یونٹس اور سیکٹرز کو اسلحہ فراہم کرنے والا ایم کیوایم لندن کا کارندہ ممتاز حسین سمیت 4 ملزمان کو حراست میں لے کر اسلحہ، گولیاں اور بڑی مقدار میں منشیات برآمد کر لی ہے.

تفصیلات کے مطابق سندھ رینجرز نے انٹیلی جنس بیسڈ کاروائیاں کرتے ہوئے کراچی کے مختلف علاقوں سے 4 ملزمان کو گرفتار کر لیا ہے جب کہ ملزمان سے بھاری تعداد اسلحہ، گولیاں اور منشیات ضبط کر لی ہے.

ترجمان سندھ رینجرز کے مطابق گرفتارملزمان میں سے ایک ملزم ممتاز حسین کا تعلق ایم کیو ایم لندن سے ہے جسے نیوٹاؤن سے حراست میں لیا گیا ہے جو یونٹ اور سیکٹرز کو اسلحہ فراہم کیا کرتا تھا.

ترجمان رینجرز کا کہنا ہے کہ دیگر ملزمان میں عنایت اللہ، طارق اور محمد اکرم شامل متعدد وارداتوں میں بھی ملوث ہیں جنہیں میمن گوٹھ سے 3 ملزمان کو گرفتار کیا گیا جو علاقے میں منشیات فروشی میں ملوث ہیں.

ترجمان رینجرز ملزمان سے اسلحہ، گولیاں اور منشیات برآمد کی گئی ہے جب کہ گرفتار ملزمان کو قانونی چارہ جوئی کے لیے پولیس کے حوالے کر دیا گیا ہے.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top