The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم لندن کے ٹارگٹ کلر سمیت 11 خطرناک ملزمان گرفتار، رینجرز

کراچی : سندھ رینجرز نے صوبائی دارالحکومت کے مختلف علاقوں میں چھاپا مار کارروائی کرتے ہوئے ایم کیو ایم لندن کے ٹارگٹ کلر سمیت 11 ملزمان کو حراست میں لے لیا ہے.

تفصیلات کے مطابق سندھ رینجرز نے استحکام امن اور جرائم کی بیخ کنی کے لیے مخلتف علاقوں میں خفیہ اطلاعات کی بنیاد پر کارروائی کرتے ہوئے 11 خطرناک ملزمان کو گرفتار کرلیا ہے.

ترجمان رینجرز کے مطابق کلفٹن کے علاقے میں ایک کارروائی کے نتیجے میں ایم کیوایم لندن کے ٹارگٹ کلر فیصل رضا خان کو حراست میں لیا گیا ہے جو ٹارگٹ کلنگ، بھتہ خوری اور دیگر سنگین الزام میں پولیس کو مطلوب تھا.

ترجمان رینجرز کا کہنا تھا کہ چھاپا مار کارروائیاں گزری اور بہادرآباد کے علاقوں میں کی بھی گئیں جہاں سے عوام کے ساتھ سرِ راہ لوٹ مار کر نے والے 2 ملزمان کو گرفتار کیا گیا ہے.

ترجمان رینجرز کے مطابق شاہراہ نور جہاں سے بھتہ خور کو گرفتار کیا گیا ہے، اسی طرح دیگر علاقوں سے مزید مختلف کرائم میں ملوث 7 ملزمان کو گرفتار کیا گیا ہے.

ترجمان رینجرز کا کہنا تھا کہ کراچی سے حراست میں لیے گئے ملزمان سے اسلحہ، مسروقہ سامان اور منشیات بر آمد کیا گیا ہے جب کہ ملزمان کو مزید قانونی چارہ جوئی کے لیے متعلقہ تھانوں کے حوالے کردیا گیا ہے.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں