کراچی، رینجرز کی جانب سے قائد اعظم کار ریلی کاانعقاد -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی، رینجرز کی جانب سے قائد اعظم کار ریلی کاانعقاد

کراچی : پاکستان رینجرز کی جانب سے آج قائداعظم کار ریلی کا انعقاد کیا گیا جس میں مختلف کھلاڑیوں،فنکاروں اور عوام کی کثیر تعداد نے شریک ہوکر بابائے قوم قائد اعظم محمد علی جناح کو خراجِ تحسین پیش کیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان رینجرز نے دسمبر کو ماہ قائد کے طور پر منانے کا فیصلہ کیا گیا ہے جس کے تحت آج کراچی میں قائداعظم کار ریلی کا انعقاد کیا گیا، ریلی کا آغاز ٹول پلازہ سے ہوا اور سپر ہائی وے سے براستہ حسن اسکوائر مزار قائد پر جا کر ختم ہوئی۔

رینجرز کی جانب سے منعقد کی گئی قائد اعظم ریلی میں کھلاڑیوں، فنکاروں ، سول سوسائیٹی کے نمائندوں سمیت عوام کی کثیر تعداد نے شرکت کی، معروف اسکوئش کھلاڑی جہانگیر خان، جاوید شیخ اور بہروز سبزواری نے بھی اپنے اہلِ خانہ سمیت ریلی میں خصوصی شرکت کی۔

اس موقع پر رینجرز کے بینڈ نے اپنے فن کے جوہر دکھائے اور ملی ترانوں کی گونج نے سماں باندھ دیا اور عوام ملی نغموں پر جھوم اٹھے جب کہ مختلف علاقائی ملبوسات زیب تن کیے اسکول کے بچوں نے ٹیبلیوز پیش کیے۔

رینجرز کے بریگیڈیئر شاہد نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ریلی کامقصد بابائےقوم کو خراج تحسین پیش کرنا ہے جن کی انتھک محنت اور عظیم قیادت کی بدولت بر صغیر کے مسلمانوں کو ایک الگ ریاست عطا کی جو نعمت خداوندی سے اور قدرتی وسائل سے مالا مال ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں