site
stats
پاکستان

بلدیہ ٹاؤن میں رینجرزاورسی ٹی ڈی کا دہشتگردوں سے مقابلہ، تین ہلاک

terrorists

کراچی : بلدیہ ٹاؤن میں سی ٹی ڈی اور رینجرز نے سرچ آپریشن کے دوران مقابلے میں تین دہشتگردوں کو ہلاک کردیا جبکہ فائرنگ کے تبادلے میں ایک سی ٹی ڈی اور دو رینجرز اہلکار زخمی ہوگئے، دہشت گردوں سے دو خود کش جیکٹس، بلاک بم اوربارودی مواد برآمد ہوا ہے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے بلدیہ ٹاؤن میں سی ٹی ڈی اور رینجرز نے دہشتگردوں کے خلاف مشترکہ آپریشن کیا۔

ترجمان رینجرز کے مطابق دوران آپریشن دہشت گردوں نے بھاگنے کی کوشش میں اہلکاروں پر فائرنگ کردی، فائرنگ کے تبادلے میں تین دہشت گرد مارے گئے، ہلاک دہشت گردوں کی شناخت کا عمل جاری ہے۔

مقابلے میں دو رینجرز اہلکار اور ایک سی ٹی ڈی اہلکار بھی زخمی ہوا، ترجمان رینجرز نے کہا کہ دہشت گردوں سے دو خودکش جیکٹس، بلاک بم اور بارودی مواد ،دو آئی ای ڈیز ،دو ایس ایم جیز اور دیگر اسلحہ برآمد ہواہے۔

رینجرز حکام کا مزید کہنا ہے کہ تاریکی کا فائدہ اٹھا کر کچھ دہشت گرد فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے۔

رینجرزاور پولیس کی کارروائیاں، 15ملزمان گرفتار، اسلحہ منشیات برآمد

علاوہ ازیں کراچی میں جرائم پیشہ عناصر کے خلاف قانون کا گھیرا تنگ کردیا گیا، رینجرز نے مختلف علاقوں میں کارروائیاں کرکے چھ ملزمان کو گرفتار کرلیا، ترجمان رینجرز کے مطابق گرفتار ملزمان سے اسلحہ اور منشیات برآمد کی گئی ہیں۔

دوسری جانب موچکو پولیس نے پسند کی شادی کرنے پر بیٹی کو قتل کرنے والے ملزم احمد علی کو حراست میں لے لیا، محمود آباد چنسیر گوٹھ میں پولیس نے کارروائی کرکے منشیات اڈا چلانے والی ملزمہ کو ہتھکڑیاں لگادیں۔

اس کے علاوہ لیاقت آباد میں پولیس نے کارروائی کرکے چھ جرائم پیشہ عناصر کو گرفتارکر لیا جبکہ ناظم آباد سے ایک ڈکیت گینگ کا کارندہ پکڑا گیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔ 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top