site
stats
سندھ

رینجرز کا فاروق ستار کے گھر کا محاصرہ

کراچی:رینجرز نے نامعلوم مطلوب شخص کی موجودگی کی اطلاع پر پی آئی بی کالونی میں رہائش پذیر متحدہ قومی موومنٹ کے رہنما فاروق ستار کے گھر کا محاصرہ کیا اور واپس لوٹ گئی۔

رینجرز زرائع کے مطابق چھاپہ مشتبہ شخص کی موجودگی کی اطلاع پر مارا گیا جبکہ فاروق ستار نے کہا کہ ڈی جی رینجرز کی اطلاعات مصدقہ نہیں ہوتیں یہاں موجود غیر مطلوب شخص بھی انتہائی مطلوب ہوجاتا ہے۔

اطلاعات کے مطابق رینجرز کی بھاری نفری نے رات نو بجے کے بعد پی آئی بی کالونی کے داخلی و خارجی راستے بند کردیے اور ہر آنے اور جانے والے فرد سے پوچھ گچھ شروع کردی۔ اس دوران انہوں نے مختلف گھروں کی تلاشی بھی لی۔ بعد ازاں رینجرز کی بھاری نفری فاروق ستار کے گھر کے باہر جمع ہوگئی اور وہاں کا بھی محاصرہ کرلیا۔

ذرائع کے مطابق فاورق ستار کی اہلیہ نے رینجرز سے تلاشی کے وارنٹ طلب کیے جس پر اہلکاروں نے انہیں کسی مرد کو گھر سے باہر آنے کا کہا بعد ازاں فاروق ستار نے باہر آکر بات کی۔

فاروق ستار کا کہنا تھا کہ ڈی جی رینجرز سے رابطہ کرنے کی کوشش کررہا ہوں،پہلے بھی ان سے کہا تھا کہ آپ کی اطلاعات مصدقہ نہیں ہوتیں، ہمارے پاس غیر مطلوب آدمی بھی انتہائی مطلوب بن جاتا ہے۔

واقعہ پر متحدہ قومی موومنٹ نے تشویش کا اظہار کیا ہے۔ رینجرز جیسے ہی محاصرہ ختم کرکے علاقے سے گئی تو کارکنوں کی بڑی تعداد ان کے گھر کے باہر جمع ہوگئی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top