The news is by your side.

Advertisement

کراچی: رینجرز کی مختلف علاقوں میں کارروائی، 7 ملزمان گرفتار، اسلحہ برآمد

کراچی: شہر قائد کے مختلف علاقوں میں رینجرز نے کارروائی کرتے ہوئے سنگین وارداتوں میں ملوث سات ملزمان کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق سندھ رینجرز کی جانب سے کراچی کے مختلف علاقوں میں اہم کارروائیاں کی گئیں جس کے نتیجے میں سنگین وارداتوں میں مطلوب مزمان گرفتار کیے گئے ہیں۔

ترجمان رینجرز کا کہنا ہے کہ گرفتار ملزمان بھتہ خوری، اسٹریٹ کرائم اور متعد سنگین دوارداتوں میں ملو ث ہیں، ملزمان سے اسلحہ، ایمونیشن، مسروقہ سامان اور منشیات بھی برآمد کیے جاچکے ہیں۔


رینجرز کی کارروائیاں،23ملزمان گرفتار، اسلحہ برآمد


ترجمان رینجرز کے مطابق مذکورہ کارروائیاں کراچی کے جن علاقوں میں کی گئیں ان میں ملیرسٹی، لیاقت آباد، میمن گوٹھ اور لانڈھی شامل ہے، ملزمان کو قانونی چارہ جوئی کے لیے پولیس کے حوالے کردیا گیا ہے۔

خیال رہے کہ گذشتہ ماہ رینجرز نے شہر قائد میں جرائم کی مختلف وارداتوں میں ملوث 23 ملزمان کو حراست میں لیا تھا، گرفتار ملزمان میں سیاسی کارکنان کے علاوہ بھتہ خور، منشیات فروش اور ڈکیتی کے ملزمان بھی شامل تھے۔

یاد رہے کہ گرفتار ملزمان بھتہ خوری، منشیات فروشی، اغواء برائے تاوان کی وارداتوں میں بھی ملوث رہے تھے، ترجمان کے مطابق ملزمان سے متعلق اسٹریٹ کرائم، ڈکیتی، غیرقانونی اسلحہ خرید و فروخت کا بھی انکشاف ہوا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں