The news is by your side.

Advertisement

کراچی : سنگین وارداتوں میں ملوث 5خطرناک ملزمان گرفتار

کراچی : پولیس اور رینجرز نے کراچی میں کارروائیاں کرکے سنگین وارداتوں میں پولیس کو مطلوب 5 ملزمان کو گرفتار کر کے اسلحہ برآمد کرلیا۔

کراچی : سندھ رینجرز اور پولیس کی ٹیم نے پرانا گولیمار اور ملیر میں مشترکہ کارروائیاں کرتے ہوئے سنگین وارداتوں میں ملوث ملزمان کو پکڑ لیا۔

اس حوالے سے ترجمان رینجرز نے صحافیوں کو بتایا کہ 5انتہائی مطلوب 5ملزمان کو حراست میں لے کر ان کے قبضے سے اسلحہ برآمد کرلیا گیا ہے۔

ترجمان کے مطابق گرفتار ملزمان منشیات فروشی، ٹارگٹ کلنگ اور ڈکیتیوں کی متعدد وارداتوں میں ملوث رہے ہیں، جن کیخلاف کافی وقت سے رپورٹیں مل رہی تھیں۔

رینجرز حکام کا کہنا ہے کہ ملزمان پرانا گولیمار اور ماربل مارکیٹ کے دکانداروں سے بھتہ وصولی بھی کرتے تھے، بھتہ نہ دینے پر دکانداروں پر تشدد اور دھمکیاں دی جاتی تھیں۔

اس کے علاوہ ملزمان نے صدر اور آس پاس کے دیگرعلاقوں میں 300سے زائد وارداتیں کی ہیں، ملزمان اس سے قبل بھی متعدد بارگرفتار ہوکر جیل کی ہوا کھا جاچکے ہیں۔

دوسری جانب ماڈل کالونی میں4رکنی ڈکیت گینگ کی وارداتیں جاری ہیں، ملزمان کی لوٹ مار کی فوٹیج بھی منظرعام آگئی۔

فوٹیج میں ملزمان کو لوٹ مار کرتے دیکھا جاسکتا ہے، ملزمان کا ایک ساتھی شہری کو لوٹتا ہے، دوسرا نگرانی کرتا ہے، ملزمان کے دو ساتھیوں کو بھی موٹرسائیکل پر دیکھا جاسکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں