ڈی جی رینجرز نے کراچی میں بچوں کے اغوا سے متعلق افواہوں کو مسترد کردیا -
The news is by your side.

Advertisement

ڈی جی رینجرز نے کراچی میں بچوں کے اغوا سے متعلق افواہوں کو مسترد کردیا

کراچی: ڈی جی رینجرز میجر جنرل بلال نے کراچی میں بچوں کے اغوا کی افواہوں کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ سوشل میڈیا پر بچوں کے اغوا سے متعلق الرٹ بے بنیاد ہے، پولیس اور رینجرز عوام کی حفاظت کیلئے موجود ہیں۔

پنجاب میں بچوں کے اغوا کے بعد کراچی میں اغوا کی افواہوں کا بازار گرم ہے،اس حوالے سے ڈی جی رینجرز سندھ میجر جنرل بلال اکبر کا کہنا ہے کہ سوشل میڈیا پر بچوں کے اغوا سے متعلق الرٹ بے بنیاد ہے، بچوں کو گھروں میں رکھنے کا کوئی الرٹ جاری نہیں کیا ۔


کراچی میں‌ بچوں‌ کا اغوا، چھٹی کے وقت والدین کی موجودگی لازمی قرار


ڈی جی رینجرز کا کہنا تھا کہ افواہوں کا مقصد کراچی میں خوف وہزاس کی فضا پیدا کرنا ہے، میجرجنرل بلال اکبر نے عوام سے اپیل کی کہ شہری افواہیں پھیلانے والے عناصر کی نشاندہی کریں، رینجرز اور پولیس شہریوں کے تحفظ کے لئے موجود ہیں۔


کراچی میں بچی کو اغوا کرنے والا گرفتار‘ دو دن میں تیسرا واقعہ


اس سے قبل ایس ایس پی سینٹرل مقدس حیدر نے اے آر وائی سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ پر بچوں کے اغواء ہونے کے حوالے سے خبروں کی تردید کرتے ہوئے کہا تھا کہ شہر قائد میں بچوں کے اغواء سے متعلق سوشل میڈیا پر شائع ہونے والی تصاویر کے حوالے سے باقاعدہ تحقیقات کی گئیں بعد از انکوائری میں یہ بات سامنے آئی کہ یہ خبریں جھوٹ پر مبنی اور محض افواہ ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں