site
stats
سندھ

تلاشی کے دوران مذہبی مقامات کے تقدس کا مکمل خیال رکھا جاتا ہے، رینجرز

کراچی : ترجمان رینجرز کا کہنا ہے کہ تلاشی کے دوران مسجد و امام بارگاہ کے تقدس کا پورا خیال رکھا جاتا ہے عوام اس حوالے سے پھیلائی جانے والی منفی افواہوں پر کان نہ دھریں۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان رینجرز کا کہنا تھا کہ رینجرز تلاشی کے دوران مساجد،امام بارگاہ اور دینی مدارس کے احترام کا مکمل خیال رکھتے ہیں تا ہم سوشل میڈیا پر حقائق کے منافی تصاویر کا اجراء کرکے غلط تاثر دیا جارہا ہے جس کا مقصد صرف آپریشن کی راہ میں رکاوٹ ڈالنا ہے۔

رینجرز حکام کا کہنا تھا کہ سوشل میڈیا پر رینجرز کے خلاف مہم چلائی جا رہی ہے،ایسا مواد شائع کرنے والوں کے خلاف قانونی کاروائی بھی کی جائے گی۔

rangers

ترجمان رینجرز نے شہریوں سے کسی بھی پروپیگنڈے پر یقین نہ کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان کے عوام کسی بھی مشکوک حرکت اور شر پسندوں کی اطلاع رینجرز کی دی گئی ہیلپ لائن پر دیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز رضویہ سوسائٹی میں ایک مذہبی مقام کی تلاشی کے دوران کی منفی تصاویر کچھ شرپسند عناصر کی جانب سے بڑھا چڑھا کر سوشل میڈیا پر پھیلا کر ایسا تاثر دینے کی کوشش کی گئی تھی جیسے رینجرز مذہبی مقامات کی بے حرمتی کر رہی ہو۔

تا ہم رینجرز حکام کی جانب سے ایسی مذموم کوشش کی مذمت کے ساتھے ساتھ درست تصاویر کو شائع کر کے اصل حقائق عوام تک پہنچا دیے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top