site
stats
سندھ

جناح گراؤنڈ کے اطراف رینجرز کی بھاری نفری موجود

کراچی: فیڈرل بی ایریا کے علاقے عزیز آباد اور لیاقت علی خان (مکا) چوک کے قریب رینجرز اور پولیس کی بھاری نفری تعینات کردی گئی جبکہ جناح گراؤنڈ آنے جانے والے تمام راستوں کو مکمل طور پر بند کردیا گیا ہے۔

ذرائع کے مطابق متحدہ لندن اور ایم کیو ایم پاکستان کی جانب سے 9 دسمبر کو یومِ شہدا کے طور پر منانے کے اعلان اور امن و امان کو برقرار رکھنے کے پیش نظر رینجرز کی بھاری نفری نے یادگار شہداء کے گھیرے میں لے لیا ہے۔

رینجرز کی بھاری  نفری  نے یاد گار شہدا اور جناح گراؤنڈ سے متصل تمام سڑکوں کو ٹریفک کی آمد و رفت کے لیے مکمل طور پر بند کردیا جبکہ اطراف کے علاقوں میں پولیس کی بھاری نفری تعینات کی گئی ہے۔


پڑھیں: ’’ یاد گارِ شہداء عزیز آباد، ایم کیو ایم لندن کے 7 کارکنان گرفتار ‘‘


رینجرز کی جانب سے لیاقت علی خان چوک سے اللہ والی چوک تک کسی گاڑی کو آنے جانے کی اجازت نہیں دی جارہی جبکہ رہائشی علاقوں میں پولیس کی اضافی نفری موجود ہے۔

خیال رہے متحدہ لندن اور ایم کیو ایم پاکستان کی جانب سے 9 دسمبر کو شہدا کے دن کے طور پر منانے کا اعلان کیاگیا ہے، ایم کیو ایم پاکستان نے جناح گراؤنڈ میں پروگرام کے لیے انتظامیہ سے اجازت طلب کررکھی ہے جبکہ لندن قیادت نے بھی جناح گراؤنڈ میں شہدا کے حوالے سے پروگرام ترتیب دیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top