The news is by your side.

Advertisement

راؤ انوارکی روانگی سے متعلق تمام ایئرلائنز سے تفصیلات طلب

کراچی : معطل ایس ایس پی ملیر راؤ انوار کی مبینہ طور پر بیرون ملک فرار ہونے کے معاملے پر سول ایوی ایشن اتھارٹی نے تمام ایئر لائینز سے سفری دستاویز طلب کرلیں، تاحال ملزم کے فرار کا کوئی سراغ نہ مل سکا۔

تفصیلات کے مطابق نقیب اللہ محسود قتل کیس میں ملوث سابق ایس ایس پی ملیر راؤ انوار کے مبینہ طور پر بیرون ملک فرار کے معاملے پر چیف جسٹس سپریم کورٹ نے از خود نوٹس لیا تھا، جس پر سول ایوی ایشن اتھارٹی نے تمام ایئر لائنز اورچارٹرڈ طیاروں کی سروس حلف نامہ لے لیا۔

ذرائع کے مطابق راؤ انوار نے اب تک کسی بھی ایئر لائینز سے چارٹرسروس حاصل نہیں کی اور دی جانے والی تاریخوں میں ملزم راؤ انوار بیرون ملک نہیں گیا ہے۔

سول ایوی ایشن اتھارٹی کے ترجمان نے اے آروائی نیوز کو بتایا کہ تمام ایئرلائنز اور چارٹرڈ طیارہ کمپنیوں سے 15 دن کی سفری دستاویز طلب کی گئی تھیں کہ آیا راؤ انوار نے ان کے طیاروں میں سفر یا چارٹرڈ طیارے کے ذریعے روانہ تو نہیں ہوا ؟

اس کے علاوہ ساتھ ہی ان کمپنیوں سے حلف نامے بھی طلب کیے گئے تھے، ترجمان کے مطابق پی آئی اے سمیت تمام ایئرلائنز اور چارٹرڈ کمپنیوں نے سول ایوی ایشن اتھارٹی کو حلف نامے جمع کرادیئے ہیں، سول ایوی ایشن اتھارٹی اس معاملے پر حلف نامے اور رپورٹ بنا کر یکم فروری کو سپریم کورٹ میں جمع کرائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں