The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم پاکستان کےعبد الرشید گوڈیل نے پی ٹی آئی میں شمولیت اختیارکرلی

کراچی : پاکستان تحریک انصاف نے متحدہ قومی موومنٹ کی ایک اور پتنگ کاٹ دی، سابق ممبر قومی اسمبلی عبد الرشید گوڈیل ایم کیو ایم پاکستان کو خیر باد کہہ کر پی ٹی آئی میں شامل ہو گئے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں ایم کیو ایم کے رہنما عبدالرشید گوڈیل نے عمران خان سے ملاقات کی اور تحریک انصاف میں شمولیت کا باقاعدہ اعلان کیا, عمران خان کی جانب سے انہیں پارٹی مفلر بھی پہنایا گیا ،رشید گوڈیل نے عمران خان اور پارٹی قیادت پر اعتماد کا اظہارکیا۔

اس موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے عبدالرشید گوڈیل کا کہنا تھا کہ اب کراچی کی سیاسی ترجیحات مختلف ہیں، پی ٹی آئی کراچی کے مسائل کوسمجھتی ہے، اسی لیے آج پی ٹی آئی میں شمولیت اختیار کرلی ہے۔

انہوں نے کہا کہ کراچی پاکستان کاانجن ہے، اس شہر کو پھرترقی کی راہ پرلانا ہے، کراچی خوشحال ہوگا تو پاکستان خوشحال ہوگا، ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ پارٹی فیصلہ کرے گی میں کس حلقے سےالیکشن لڑوں گا،۔

ملکی سیاست کو بدلنا پڑے گا، ہمیں قوم بن کر ملک کو ترقی کی جانب لےجانا ہے، سیاسی جماعتوں کا اثرو رسوخ رہتا ہے اور رہنا بھی چاہئے، پاکستان کی بات کرنے والوں کو فری ہینڈ دیں، بدنصیبی ہے ملک میں جتنے بھی واقعات ہوئے آج تک نہیں قاتل ملا۔

میڈیا سے گفتگو میں عمران خان کا کہنا تھا کہ رشید بھائی سے مل کر کراچی کو منظم کریں گے، جو ہم کراچی میں نہیں کرسکے وہ اس بار کریں گے، پی ٹی آئی کراچی کی سب سےبڑی جماعت بنےگی، 2013میں اچھے ووٹ لیےتھے۔

انہوں نے کہا کہ کراچی میں وہ تبدیلی چاہتے ہیں جس کی اسے ضرورت ہے، کراچی کے خراب حالات سے ملکی معاشی صورتحال خراب ہوئی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں