site
stats
پاکستان

ڈومیسٹک کرکٹ کو بہتر کرنے کی ضرورت ہے، راشد لطیف

کراچی : کراچی کنگز کے ڈائریکٹر راشد لطیف نے کہا ہے کہ پاکستان میں ٹیلنٹ موجود ہے بس ڈومیسٹک کرکٹ کو بہتر کرنے کی ضرورت ہے۔

یہ بات انہوں نے کراچی کنگز کے کھلاڑیوں کے ہمراہ دبئی سے وطن واپسی پر کراچی ایئر پورٹ پر بات کرتے ہوئے کہی اس موقع پر ان کے ہمراہ شاہ زیب حسن، خرم منظور، حسن محسن، سیف اللہ بنگش، سہیل خان اور ٹیم کے دیگر آفیشل بھی موجود تھے۔

کراچی ایئرپورٹ پرکراچی کنگز کے ڈائریکٹر راشدلطیف نے اے آر وائی سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان میں کرکٹ کے کھیل میں بہتری لانی ہے تو ڈومیسٹک کرکٹ کو بہتر کرنا ہوگا جس کے لیے موثر منصوبہ بندی کی ضرورت ہے۔

پی ایس ایل کے دوران میچ فکسنگ کے الزام میں باہر ہونے والے کرکٹر خالد لطیف اور شرجیل خان کے حوالے سے پوچھے گئے سوال کے جواب میں راشد لطیف نے کہا کہ دونوں کھلاڑیوں پر لگے الزامات کے بارے میں پی سی بی سے پوچھاجائے کہ انکوائری کہاں تک پہنچی ہے۔

ڈائریکٹر کراچی کنگز راشد لطیف نے مزید کہا کہ مجھے دونوں کھلاڑیوں کے ساتھ پیش ہونے والے واقعہ کا کچھ علم نہیں ہے اس لیے بہتر ہوگا کہ اس حوالے سے سوالات پی سی بی کے کسی نمائندے پوچھے جائیں۔

راشد لطیف نے پی ایس ایل فائنل کا لاہور میں انعقاد کو سراہتے ہوئے کہا کہ اس سے کرکٹ کو فروغ ملے گا اور اپنے پسندیدہ کھلاڑیوں کو براہ راست ایکشن میں دیکھ کر نوجوانوں کو سیکھنے کو بہت کچھ ملے گا تاہم انہوں نے عمران خان کے بیان پر کسی بھی قسم کے تبصرے سے گریز کیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top