The news is by your side.

Advertisement

’’را‘‘ ٔکسی کو اسلام پھیلانے کے لئے پیسہ نہیں دیتی, مصطفیٰ کمال

میر پورخاص / ٹنڈو الہ یار : پاک سر زمین پارٹی کے سربراہ مصطفیٰ کمال نےایک مرتبہ پھر را سے فنڈ لینے والی جماعت پر پابندی عائد کرنے کا مطالبہ کردیا۔

میر پورخاص میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ بھارتی ایجنسی را کسی کو اسلام پھیلانے کے لئے پیسہ نہیں دیتی۔

مصطفیٰ کمال کاکہنا تھا کہ ایک جماعت کیخلاف را سے فنڈنگ لینے میں صداقت ہے توایسی جماعت پرپابندی عائد ہونی چاہئے، اور اگرصداقت نہیں ہے توپھر ہماری جماعت پرپابندی لگائی جائے۔

مصطفیٰ کمال نے کہا کہ ہم بھائی کو بھائی سے ملانے کی بات کررہے ہیں، میں یہ نہیں کہہ رہا کہ آپ لوگ ہماری پارٹی جوائن کریں بلکہ حقائق کو سامنے رکھ کرفیصلہ کریں۔

ان کا کہنا تھا کہ یہ لوگ ٹیمیں بنانے والے ہیں، ان لوگوں کاایک ٹیم سے دوسری کومروانے کاکام بہت پرانا ہے، مصطفیٰ کمال نے کہا کہ گورنرسندھ ڈاکٹر عشرت العباد جب ان کی خدمت نہ کرسکے توانہیں ڈس اون کردیاگیا۔

مصطفیٰ کمال نے کہا کہ ہم اس پاکستان میں آنے والی نسلوں میں پہچانے جا نے والے ہیں، ہم نے انسان کو بچانے کے لئے بغاوت کی، ہمارا ایمان ہے کہ اللہ تعالیٰ ہمیں بخش دے گا۔

انہوں نے کہاکہ پہلے مرنے سے ڈر لگتا تھا اب نہیں لگتا،اللہ حق اور سچ کے بارے میں پوچھے گا، تو ہم کہیں گے کہ ہاں اللہ پاک ہم نے آواز لگا ئی تھی، ہم نے وطن پرستی کے نام پر آواز لگا ئی۔

مصطفی کمال نے کہا کہ ہم اپنی آخری سانس تک ملک و قوم کیلئے کام کرنا چاہتے ہیں۔ اس سے قبل ، پاک سر زمین کے رہنماؤں مصطفی کمال اور انیس قائم خانی کی ٹنڈو الہ یار آمد کے سلسلے میں استقالیہ کیمپ قائم لگائے گئے تھے، ایس ایس پی کی جانب سے ضلع کے چوکوں پر بھار ی نفری تعینات کو تعینات کیا گیا تھا،

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں