The news is by your side.

Advertisement

راول ڈیم میں پانی کی سطح بلند ہونے پراسپل ویزکھول دیے گئے

اسلام آباد: گزشتہ دنوں بارش کے سبب راول ڈیم کی سطح بلند ہونے کے بعد ڈیم کے اسپل ویزکھول دیئےگئے، ڈیم میں پانی گنجائش سے زیادہ ہوگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق راول ڈیم کی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ ڈیم میں گزشتہ روز پانی سطح انتہائی بلندہونےپر اسپل ویزکھولےگئے ہیں، سطح سمندرکےلحاظ سےڈیم میں پانی کی گنجائش1752فٹ ہے۔

ڈیم انتظامیہ کا کہنا تھا کہ ڈیم میں پانی کی سطح 1752.20فٹ پہنچنےپراسپل ویزکھولےگئے ہیں ، چندگھنٹےاسپل ویزکھول کر2 فٹ تک پانی کم کیاجائےگا۔

یہ بھی بتایا گیا ہے کہ گزشتہ رات کی بارش سےڈیم میں پانی کی سطح بلندہوئی تھی جس کے سبب ایمرجنسی کی صورتحال پیدا ہوئی تھی۔ راول ڈیم انتظامیہ کا کہنا ہے کہ اسپل ویز 11 بجے کھولےگئے،اسپل ویزکھولنےسےپہلےسائرن بھی بجائےگئے ہیں تاکہ ڈیم کے اسپل ویز کے کناروں پرا ٓباد افراد ہشیار ہوجائیں۔

متعلقہ اداروں کی جانب سے راولپنڈی کے نشیبی علاقوں میں رہنے والےشہریوں کو انتباہ کیا گیا ہے کہ وہ ایک گھنٹے کے اندرمحفوظ مقامات پر منتقل ہوجائیں۔

حالیہ بارشوں کے باعث ڈیم میں پانی کی آمد کا سلسلہ جاری ہے،اسپل ویز کھولنے کا مقصد مزید بارشوں میں فلڈ کنٹرول لیول حاصل کرنا ہے۔راول ڈیم سے راول پنڈی شہر کو پینے کا پانی سپلائی کیا جاتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں