راولپنڈی : پولیس اہلکارکو ہیرو بننا مہنگا پڑگیا، ڈاکو موٹرسائیکل سمیت فرار -
The news is by your side.

Advertisement

راولپنڈی : پولیس اہلکارکو ہیرو بننا مہنگا پڑگیا، ڈاکو موٹرسائیکل سمیت فرار

راولپنڈی : پولیس اہلکار ہیرو بننے کی کوشش میں زیرو ہوگیا، راولپنڈی پولیس نے دو ڈکیت پکڑے، ایک بھاگ نکلا اور پولیس اہلکار اپنی ویڈیو بنواتارہا، اہلکار نے غلطی سے گولی اپنے ساتھی کو ہی مار دی۔

تفصیلات کے مطابق راولپنڈی میں مبینہ پولیس مقابلے کا پول کھل گیا، اہلکار ویڈیو بنواتا رہ گیا، ہاتھ آیا مبینہ ڈکیت بھاگ نکلا، راولپنڈی پولیس نے دو ڈکیت پکڑے اور اس کارروائی کی ویڈیو بنانے کے چکر میں ملزم کو بھاگنے کا موقع مل گیا۔

راولپنڈی میں مبینہ مقابلے کا بھانڈا ویڈیو نے ہی پھوڑ دیا، جمعے کے روز صدر کے علاقے میں تین اہلکاروں نے موٹر سائیکل چھیننے والے دو ملزمان پکڑنے کا دعوٰی کیا۔

پولیس اہلکار اتنے ذہین تھے کہ  ملزم کو بائیک اور چابی دے کر پیدل ہی تھانے چل پڑے،  ملزم آہستہ آہستہ آگے ہوا، پیچھے دیکھ کر اہلکاروں کی قابلیت کا اندازہ لگایا۔

ملزم نے موٹر سائیکل کے ساتھ دوڑ لگائی اور اسٹارٹ کرکے یہ جا وہ جا۔ پولیس اہلکار شفیق نے آگے بڑھ کر پکڑنے کی کوشش کی تو ساتھی اہلکار فہیم نے فائر کیا نشانہ چوک گیا اور گولی شفیق کو آلگی۔

واقعے کے بعد پولیس پارٹی مقابلے میں زخمی ہونے کا دعوٰی کرتی رہی۔ ویڈیو سامنے آنے کے بعد سی سی پی او نے تحقیقات کاحکم دے دیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں