The news is by your side.

Advertisement

راولپنڈی : تالا توڑ گروپ سرگرم، 8 دکانوں کا صفایا کردیا

راولپنڈی : تھانہ صادق آباد کی حدود میں گزشتہ رات تالا توڑ گروپ نے کارروائی کرتے ہوئے8 دکانوں کا صفایا کردیا، چور لاکھوں روپے مالیت کا سامان لوٹ کر باآسانی فرار ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق راولپنڈی میں تالا توڑگینگ سرگرم ہوگیا، ملزمان کی مختلف علاقوں میں روارداتیں جاری ہیں اس حوالے سے گزشتہ رات راولپنڈی کے علاقے تھانہ صادق آباد کی حدود میں 8دکانوں کے تالے توڑدیے گئے۔ واردات کی سی سی ٹی وی فوٹیج اے آر وائی نیوز نےحاصل کرلی۔

نامعلوم افراد مختلف دکانوں سے نقدی کے علاوہ دیگر قیمتی سامان لے کر باآسانی فرار ہوگئے، دکانداروں کا کہنا ہے کہ جب وہ صبح آئے تو 8 دکانوں کے تالے ٹوٹے ہوئے تھے اور سارا سامان بکھرا ہوا تھا۔

دکانداروں کا مزید کہنا ہے کہ پولیس کو چوری کی واردات سے متعلق آگاہ کیا گیا ہے تاہم پولیس کی جانب سے اب تک کوئی خاص کارروائی عمل میں نہیں لائی گئی۔

دوسری جانب پولیس نے میڈیا کو بتایا کہ ملزمان کا گروہ منظم واردارتیں کرتا ہے، چوروں کی گرفتاری کیلئے ٹیمیں تشکیل دے دی ہیں، ملزمان کو جلد گرفتار کرلیا جائے گا۔

واضح رہے کہ شہر کے مختلف علاقوں میں اس سے قبل بھی تالا توڑ گروپ کئی وارداتیں کرچکا ہے اور اب تک لوگ لاکھوں روپے کی جمع پونجی کے علاوہ قیمتی سامان سے محروم ہو چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں