The news is by your side.

Advertisement

راولپنڈی: مظاہرین نے لال حویلی کا گھیراؤ کرلیا

راولپنڈی: راولپنڈی میں حالات کشیدہ ہوگئے، کالعدم تحریک لبیک پاکستان کے کارکنان نے لال حویلی کا گھیرا ؤ کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق کالعدم ٹی ایل پی کے سینکڑوں مشتعل کارکنان لال حویلی کے باہر پہنچے اور انہوں نے وزیر داخلہ شیخ رشید کے خلاف سخت نعرے بازی کی اور لال حویلی کا گھیراؤ کرلیا۔

کالعدم تحریک لبیک پاکستان کے مشتعل کارکنان کی جانب سے وزیر داخلہ شیخ رشید کی رہائشگاہ کا گھیراؤ کی اطلاع ملنے پر پولیس اور رینجرز کی بھاری نفری بھی لال حویلی پہنچ گئی ہے اور انہوں نے حفاظتی اقدامات کرنا شروع کردئیے ہیں۔

اس موقع پر پولیس اور رینجزر کے اعلیٰ حکام نے مشتعل مظاہرین سے مذاکرات کئے، کامیاب مذاکرات کے بعد ریلی کے شرکا لال حویلی سے روانہ ہوگئے ہیں۔

اس سے قبل وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت امن و امان سے متعلق ہونیوالے اجلاس کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیر داخلہ شیخ رشید نے کہا تھا کہ وزیراعظم کو امن و امان کی صورتحال پر بریفنگ دی ہے، وزیراعظم آج قوم سے تاریخی خطاب کریں گے۔

وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ ناموس رسالتﷺ پر ہم ساتھ ہیں،کسی ایسے کام میں شامل نہیں جس سےپاکستان کو نقصان پہنچے، شیخ رشید کا کہنا تھا کہ آج کچھ دیر میں تحریک لبیک والوں سے مذاکرات ہوں گے، مذاکرات میں معاملات بہتری کی طرف جا رہے ہیں۔

اس سے قبل آج وزیر داخلہ شیخ رشید احمد نے ایک ویڈیو بیان جاری کیا تھا جس میں انھوں نے ٹی ایل پی کے ساتھ مذاکرات شروع ہونے کی اطلاع دی، انھوں نے کہا ٹی ایل پی سے مذاکرات کا پہلا دور ہو چکا ہے، مذاکرات کا دوسرا دور بھی آج صبح ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں: مفتی منیب کا آج ملک بھر میں پہیہ جام ہڑتال کا اعلان

شیخ رشید نے کہا کہ مظاہرین نے 11 یرغمال پولیس اہل کار چھوڑ دیے ہیں، بات چیت کا پہلا دور کافی بہتری سے مکمل ہوا، اور ٹی ایل پی کے لوگ مسجد رحمت اللعالمین میں چلے گئے ہیں، پولیس بھی پیچھے ہٹ گئی ہے۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا پنجاب حکومت کی پہلی میٹنگ کامیابی سے ہم کنار ہوئی ہے، دوسرے راؤنڈ میں باقی معاملات بھی طے پا جائیں گے، اللہ سے امید ہے ٹی ایل پی سے معاملات خوش اسلوبی سے طے پا جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں