ایم کیو ایم اپنے بانی کی ہے اور رہے گی ،رضا ہارونraza haroon
The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم اپنے بانی کی ہے اور رہے گی ،رضا ہارون

کراچی : پاک سر زمین پارٹی کے رہنما رضا ہارون کا کہنا ہے کہ بانی ایم کیوایم کی اپنی ایک سوچ تھی اوروہی رہےگی اور ایم کیو ایم بھی ان کی ہے اور رہے گی، 22 اگست کےبعد تشریح بدلی ایم کیوایم کی تاریخ نہیں بدلی۔

پاک سر زمین پارٹی کے رہنما رضا ہارون کا میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہنا تھا ایم کیو ایم بانی ایم کیوایم کی ہے اور رہے گی، ن لیگ کو عدالتی ریمارکس پرفوری اوربہت غصہ آجاتاہے لیکن ملک کے خلاف دشمن بولےتون لیگ کوغصہ نہیں آتا، کیا پاکستان سے محبت، کسی انفرادی شخصیت کی محبت سے کم ہے۔

رضا ہارون کا کہنا تھا کہ کراچی میں را سے فنڈ لینے والی جماعت کام کررہی ہے، جو دو افراد لندن میں ملے تھے ان کی فنڈنگ کہاں سے ہوئی تھی، 22 اگست کے بعد 23 اگست کو پارٹی تاریخ کوتبدیل کیسے کر سکتےہیں، بانی ایم کیوایم کی اپنی ایک سوچ تھی اوروہی رہےگی۔

رہنماپاک سرزمین پارٹی نے کہا کہ ممکن ہے نوازشریف بری ہوجائیں تاہم فیصلہ عدالت نے کرناہے، وراثت کی سیاست کرنے والے جمہوریت پر لیکچردے رہےہیں، عدالتوں میں جانے کی اچھی روایت ڈالی جارہی ہے۔

انکا کہنا تھا کہ ہمارےلئے سیاسی جماعت بعدمیں ہے پاکستان پہلے ہے، کراچی اوربلوچستان کےحالات کوملاکردیکھنےکی ضرورت ہے، 22 اگست کےبعد تشریح بدلی ایم کیوایم کی تاریخ نہیں بدلی۔

رضاہارون نے کہا کہ رہنماپاک سرزمین پارٹی کچھ عرصےپہلےخان آف قلات کی ایم کیو ایم لندن سیکریٹریٹ آمدہوئی، خان آف قلات کی ایم کیوایم لندن سیکریٹریٹ میں سرگرمی اہم ہے۔

مردم شماری کے نتائج کے حوالے سے انکا کہنا تھا کہ حلقہ بندیوں کامعاملہ انتہائی مشکوک ہوچکاہے، مردم شماری حکومت نےنہیں سپریم کورٹ نے کرائی ہے، عارضی نتائج کی بنیاد پرحلقہ بندیاں نہیں ہوسکتیں، الیکشن وقت پرکرانا ہے تو مردم شماری بھی وقت پرکراناچاہیے تھی۔

پاک سرزمین پارٹی نے کہا کہ ایک جماعت کیخلاف بھارتی سےفنڈنگ کی ایف آئی آردرج ہے، جس جماعت کیخلاف ایف آئی آرہےاس کی وضاحت ضروری ہے، الیکشن کمیشن کوایف آئی آردرج ہونےکےبعد ایکشن لیناچاہیے، متعلقہ جماعت کےممبراہم پالیسی سازاداروں میں موجود ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں