The news is by your side.

Advertisement

ریال میڈرڈ نے مسلسل تیسری مرتبہ چیمپئنز لیگ کے فائنل کے لیے کوالیفائی کرلیا

فائنل کھیلنے والی دوسری ٹیم کا فیصلہ آج ہوگا، جب انگلش کلب لیورپول اور اطالوی کلب روما ٹکرائے

میڈرڈ: مشہور زمانہ اسپیشن کلب ریال میڈرڈ نے مسلسل تیسری مرتبہ چیمپئنز لیگ کے فائنل کے لیے کوالیفائی کرلیا.

تفصیلات کے مطابق مایہ ناز فٹ بالر کرسٹینانو رونالڈو کے کلب ریال میڈرڈ نے ایک کانٹے دار میں‌ مقابلے میں‌ جرمن چیمپیئن بائرن میونخ کو شکست دے دی.

گذشتہ رات برنا باؤ اسٹیڈیم میں عالمی دنیا کے دو بڑے کلب ٹکرائے، جن کی نمائندگی عالمی فٹ بال کے ممتاز ستارے کر رہے تھے.

واضح رہے کہ گذشتہ لیگ میچ میں ریال میڈرڈ نے کامیابی حاصل کی تھی اور اسے ایک گول کی برتری حاصل کی تھی، بائرن میونخ نے میچ کا مثبت آغاز کیا اور جلد ہی برتری حاصل کر لی.

البتہ گیارہویں منٹ میں ریال میڈرڈ کے اسٹار اسٹرائیکر کریم بینزیما ہیڈر پر شان دار گول کرتے ہوئے اپنے مداحوں‌ کو واپس کھیل میں لے آئے.

دوسرے ہاف میں گول کیپر کی ایک معمولی غلطی کی وجہ سے ریال میڈرڈ نے ایک اور گول داغ دیا، 63 ویں منٹ میں بائرن نے مقابلہ برابر کردیا، بعد میں بھی جرمن کلب نے کئی تابڑ توڑ حملے کیے، مگر ریال میڈرڈ کی دفاعی لائن مزید کوئی گول نہیں ہونے دیا اور یوں‌ نیٹ ایگریگیٹ پر ریال میڈرڈ نے تین کے مقابلے میں چار گول سے فائنل میں انٹری دے دی۔

فائنل کھیلنے والی دوسری ٹیم کا فیصلہ آج ہوگا، جب انگلش کلب لیورپول اور اطالوی کلب روما میں ٹاکرا ہوگا، لیگ میچ میں لیورپول فاتح‌ ٹھہرا تھا اور تجزیہ کار اسے ہی فیورٹ ٹھہرا رہے ہیں.

یاد رہے کہ لیوپورل کو ممتاز مصری فٹ بال محمد صلاح کی خدمات حاصل ہیں، جنھیں گذشتہ دنوں سال کا بہترین انگلش فٹ بالر کا ایوارڈ بھی ملا ہے.


زخمی رونالڈ موبائل پر کیا دیکھ رہے تھے؟ ریال میڈرڈ کے کوچ زیڈان کا دلچسپ جواب


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیاپر شیئر کریں۔  

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں