The news is by your side.

Advertisement

ٹیک اووروالی باتیں غلط ہیں، نوازشریف ہمارےقائد ہیں‘ رانا ثنااللہ

لاہور : وزیرقانون پنجاب رانا ثنااللہ کا کہنا ہے کہ فرد جرم الزامات کا خلاصہ ہوتا ہے جبکہ صحت جرم سے انکارپرپراسیکیوشن کو جرم ثابت کرنا پڑتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اے آروائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے وزیرقانون پنجاب رانا ثنااللہ نے کہا کہ ٹیک اوور والی باتیں غلط ہیں، نوازشریف ہمارے قائد ہیں انہیں جب نااہل کیا گیا تومسلم لیگ ن نے مسئلےکا حل بھی نکالا۔


رانا ثنااللہ نے کہا کہ فرد جرم توعائد ہوگئی لیکن ثابت بھی کرنا ہوگا، دیکھتے ہیں کس قسم کے شواہدعدالت میں پیش کیے جاتے ہیں۔

احتساب عدالت میں کارروائی سے متعلق وزیر قانون پنجاب رانا ثنا اللہ نے کہا کہ جلدی نہ کریں، فریقین کوبھی موقع ملنا چاہیے۔ انہوں نے کہا کہ احتساب عدالت میں 6 ماہ میں فیصلہ عجلت ہے۔

وزیرقانون پنجاب نے ریاض پیرزادہ کے پارٹی قیادت سے متعلق بیان پر کہا کہ پارٹی میں ہر بندہ اپنی رائے رکھتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ 40 ایم این ایزکی تعداد والی بات افواہیں ہیں۔


شہبازشریف کومسلم لیگ ن کی قیادت سنبھال لینی چاہیے‘ ریاض پیرزادہ


یاد رہے کہ گزشتہ روزاسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف عوام سے رابطے میں ہیں، انہیں مسلم لیگ ن کی قیادت سنبھال لینی چاہیے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں