The news is by your side.

Advertisement

پارک میں اسکوئیڈ گیم کی خطرناک دیوہیکل گڑیا دیکھ کر لوگوں میں سنسنی دوڑ گئی

سیئول: جنوبی کوریا کے دارالحکومت کے ایک پارک میں اسکوئیڈ گیم کی خطرناک دیوہیکل گڑیا دیکھ کر لوگ ہکا بکا رہ گئے۔

تفصیلات کے مطابق دنیا بھر میں مشہور ہونے والے جنوبی کوریا کے سروائیول ڈرامے اسکوئیڈ گیم میں نمایاں ہونے والی ایک دیوہیکل گڑیا کی نقل اس ہفتے سیئول کے ایک پارک میں رکھی گئی، جس نے شائقین کے دلوں میں سنسنی دوڑا دی، کیوں کہ انھوں نے نیٹ فلیکس کے میگا ہٹ شو جیسا ماحول محسوس کیا۔

نیٹ فلیکس کے نمائندے نے روئٹرز کو بتایا کہ یانگھی، جو کہ نارنجی اور پیلے رنگ کے کپڑوں میں ملبوس ایک 4 میٹر لمبی گڑیا ہے، پیر کو سیئول اولمپک پارک میں ایستادہ کی گئی ہے۔

منگل کو پارک میں آنے والے شہریوں نے کوریا کے روایتی کھیل ‘پھول کھل گیا’ کھیلا، جسے نیٹ فلیکس ڈرامے میں ‘ریڈ لائٹ، گرین لائٹ’ کے ساتھ کھیلا گیا ہے۔

فلپائن سے تعلق رکھنے والے سیئول کے ایک رہائشی سَنگ ہائیجن نے گڑیا کے سامنے کھڑے ہو کر کہا میں واقعی جاننا چاہتا تھا کہ اس کھیل میں رہنا کیسا محسوس ہوتا ہوگا، ایسا لگتا ہے جیسے ہم بھی اس جان لیوا کھیل میں شریک ہو گئے ہیں، موسیقی سن رہے ہیں اور اس گڑیا کو دیکھ رہے ہیں۔

پارک میں آنے والے مرد عورتوں، حتیٰ کہ بچوں اور کتوں تک نے 456 نمبر والا سبز ٹریک سوٹ پہنا ہوا تھا، یہ نمبر نیٹ فلیکس سیریز میں آخر تک بچ جانے والے مرکزی کردار کا تھا۔

پارک کے ایک اہل کار کا کہنا تھا کہ اس گڑیا کو 21 نومبر تک پارک میں نمائش کے لیے پیش کرنے کا منصوبہ ہے۔

واضح رہے کہ اسکوئیڈ گیم کو 17 ستمبر کے بعد سے اب تک 142 ملین گھرانوں نے دیکھا ہے، جس سے نیٹ فلیکس کو 4.38 ملین نئے سبسکرائبرز ملے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں